حضور در انتخابات حامل پیام اتحاد ایرانیان است
کد خبر: 3978350
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
ماموستا رستمی:

حضور در انتخابات حامل پیام اتحاد ایرانیان است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور همیشگی مردم کردستان در پای صندوق‌های رأی افزود: حضور وسیع و گسترده مردم در انتخابات حامل پیام وحدت، همدلی و اتحاد مردم ایران به جهانیان است.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری، امروز، 28 خردادماه با حضور در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: مردم استان کردستان همیشه با دین و آیین خود عشق و دوستی به وطنشان را ثابت کرده‌اند.

وی با اشاره به حضور همیشگی مردم کردستان در پای صندوق‌های رأی افزود: کردستان استانی است که همیشه نسبت به سایر استان‌ها به لحاظ حضور در انتخابات درصد بالایی از آرای کشور را به خود اختصاص می‌دهد.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری در خصوص دلیل اهمیت حضور مردم در انتخابات 1400 اظهار کرد: حضور وسیع و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی حامل پیام وحدت، همدلی و اتحاد مردم ایران به جهانیان است. حضور در انتخابات در کنار نشان دادن وحدت و اتحاد مردم ایران زمین، حاوی پیام حریت و آزادی و توسعه و عمران و آبادانی و امید به آینده ملت ایران به جهانیان خواهد بود.

ماموستا رستمی با اشاره به حساسیت دشمن نسبت به انتخابات 1400 گفت: حساسیت دشمن نسبت به انتخابات 1400 به این دلیل است که هر زمان دشمن مردم را پای صندوق‌های رأی ببیند و وحدت و اتحاد و مودت مردم ایران را شاهد باشد، خنثی شدن نقشه‌ها و توطئه‌های خود را نیز شاهد خواهد بود.

وی عشق و علاقه مردم کردستان به وطن و انقلابشان را وصف‌ناشدنی دانست و تأکید کرد: حماسه اسفند 94 با 85 درصد رأی نشان از عشق کردستانی‌ها به ملت و کشور دارد.

انتهای پیام
captcha