انتخابات در آرامش و آسایش برگزار شد
کد خبر: 3978475
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷
حضور ملی؛ اقتدار ایران / 11

انتخابات در آرامش و آسایش برگزار شد

استاندار اصفهان گفت: در جریان رأی‌گیری، با هیچ مشکل و مورد خاص و حادی مواجه نبودیم و انتخابات در فضایی بسیار امن و با آسایش و آرامش برگزار شد.

انتخابات در آرامش و آسایش برگزار شد

به گزارش ایکنا، عباس رضایی، استاندار اصفهان ساعتی قبل اظهار کرد: هم‌استانی‌های عزیز و بزرگوار ما امروز مجدداً حماسه آفریدند و در حال خلق حماسه دیگری برای اتمام کار هستند. خوشبختانه با رصد شعب اخذ رأی در سراسر استان، شاهد حضور بسیار پرنشاطی نسبت به انتخابات قبل هستیم. در صحبت با فرمانداران نیز مشخص شد که از نظر کمی و کیفی، افزایش خوب و رضایتمندانه‌ای وجود دارد و مشکلی از این نظر موجود نیست.

وی افزود: لذا اول از مردم بزرگوار و فهیم استان تشکر می‌کنم و در کنار آن از عوامل اجرایی و مسئولان شعب اخذ رأی و همه کسانی که برای آرامش و اعتماد مردم کار کردند تا ما بتوانیم امانتداران خوبی برای آنها باشیم و این قول صادقانه را به مردم می‌دهیم که وظیفه شرعی، دینی، ملی، اخلاقی و قانونی ماست که مرّ قانون را رعایت کنیم و این اعتماد و اطمینان را به مردم استان می‌دهیم که حافظ تک تک آرا، سرجمع آنها و اعلام نتایج هستیم.

استاندار اصفهان ادامه داد: با هیچ مشکل و مورد خاص و حادی مواجه نبودیم و انتخابات در فضایی بسیار امن و با آسایش و آرامش برگزار شد. ابتدای فرایند رأی‌گیری مشکلاتی در خصوص برخی کارت‌ها وجود داشت، ولی در همان ساعات اولیه این مشکلات خوشبختانه مرتفع شد و اکنون همه شعبه‌ها در سراسر استان بدون هیچ مشکلی در حال فعالیت هستند. مسائل و موارد جزئی که ممکن است در هر انتخاباتی وجود داشته باشد، اگر هم بوده، با هماهنگی و همدلی با اعضای شورای نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها مرتفع شده است و ان‌شاءالله تا پایان رأی‌گیری نیز مشکلی نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: تا وقتی مردم حضور داشته باشند، رأی‌گیری ادامه دارد، البته نه به این معنا که تا فردا صبح ادامه داشته باشد، بلکه تا ساعات خاصی ادامه پیدا می‌کند و اگر مسئولان شعب اخذ رأی به این نتیجه برسند که دیگر کسی برای رأی دادن نخواهد آمد، این مسئله را با اعضای هیئت نظارت صورت‌جلسه می‌کنند، فرمانداران تأیید کرده و برای ما می‌فرستند و ما نیز با هماهنگی با وزارت کشور، خاتمه رأی‌گیری را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

انتهای پیام
captcha