قدردانی قرآنیان قزوین از مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰
کد خبر: 3979116
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴

قدردانی قرآنیان قزوین از مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰

مشارکت گسترده و هوشمندانه جامعه قرآنی استان هم پای مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در این انتخابات سرنوشت‌ساز، پاسخی کوبنده به دشمنان و حضوری مقتدرانه در حمایت از آرمان‌های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی بود.

قدردانی قرآنیان قزوین از مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰

به گزارش ایکنا از قزوین، اساتید، قاریان، حافظان، معلمان، مدیران مؤسسات و اصحاب قرآنی استان قزوین طی بیانیه‌ای از حضور و حماسه‌آفرینی مردم در روز ۲۸ خرداد قدردانی کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

الحَمدُ لِلَّهِ الَّذی هَدانا لِهذا وَما كُنّا لِنَهتَدِیَ لَولا أَن هَدانَا اللَّهُ/ سوره اعراف آیه ۴۳

نمایش عظیم حضور پرشور و آگاهانه شما در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، یک‌بار دیگر بصیرت و روشن‌بینی ملت سرافراز ایران را آشکار کرد و میدان انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا را به یک حماسه بزرگ تبدیل کرد.

مشارکت گسترده و هوشمندانه جامعه قرآنی استان هم پای مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در این انتخابات سرنوشت ساز، پاسخی کوبنده به دشمنان و حضوری مقتدرانه در حمایت از آرمان‌های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی بود که با وجود مشکلات عدیده معیشتی و اقتصادی ضمن ادای تکلیف دینی و ملی، جلوه‌های بی‌نظیری از اقتدار، عزت، عشق و وفاداری به آرمان‌ها و ارزش‌های الهی را در مقابل جهانیان جلوه‌گر ساخت.

خداوند سبحان را به خاطر خلق این حماسه باشکوه، شکرگزاریم و این حضور ارزشمند را تبریک عرض نموده و صمیمانه‌ترین سپاس‌ها را به پیشگاه مردم غیور ایران اسلامی تقدیم می‌نماییم.

امروز این مسئولیت خطیر و این فرصت خدمت، امانتی از سوی شهیدان و مؤمنین به اسلام و انقلاب در دستان منتخبان ملت است که امید داریم با تأییدات الهی و تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و استمداد از ارواح مطهر و ملکوتی حضرت امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه) و شهدای عزیز و هدایت‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» در توفیق خدمت مستدام و استوار باشند».

انتهای پیام
captcha