برگزاری جشنواره غدیرانه فهما در قزوین
کد خبر: 3986237
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

برگزاری جشنواره غدیرانه فهما در قزوین

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: در راستای بزرگداشت عید بزرگ غدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جشنواره بین‌المللی غدیرانه فهما را ویژه عموم مردم و برای اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همزمان در سراسر کشور برگزار می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

برگزاری جشنواره غدیرانه فهما در قزوین

به‌گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رمضانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اظهار کرد: واقعه غدیر، روح ولایت علوی، زنده‌کننده و نگه‌دارنده و استمرار بخش اسلام راستین است و مقام رسالت اسلام تکمیل و نعمت حق بر مردم کامل شد و اسلام به عنوان آخرین دین آسمانی رسمیت یافت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین خاطرنشان کرد: در راستای همین روز بزرگ و فرخنده ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جشنواره بین‌المللی غدیرانه فهما را ویژه عموم مردم و برای اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همزمان در سراسر کشور برگزار می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: جشنواره غدیرانه فهما به سه زبان فارسی انگلیسی و عربی برگزار شده و شرکت‌کنندگان باید یکی از فرازهای خطبه غدیر را انتخاب و به تولید محتوا در قالب‌های اینفوگرافیک، کلیپ، پادکست پرداخته و تا روز عید غدیر ارسال کنند.

حجت‌الاسلام رمضانی تصریح کرد: علاقه‌مندان با مراجعه به نشانی https://zil.ink/fahma می‌توانند آثار خود را ارسال کنند و اعلام برندگان مسابقه روز 12 مراد ماه و در صفحه اینستاگرامی bachehayemasjed.fahma@ اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در پایان اشاره کرد: امیدواریم با برگزاری چنین جشنواره و برنامه‌‌هایی بتوانیم گامی ارزشمند در راستای تبلیغ غدیر برای جوانان و نوجوانان مسجدی برداریم.

انتهای پیام
captcha