«راز ناتمام» به زودی افشا می‌شود
کد خبر: 3987015
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۶

«راز ناتمام» به زودی افشا می‌شود

سریال «راز ناتمام» به کارگردانی مشترک امین و علی امانی به روزهای پایانی فیلمبرداری رسید. این مجموعه روایتگر زندگی شهید محمدجواد باهنر است.

به گزارش ایکنا، تصویربرداری سریال «راز ناتمام» به کارگردانی مشترک امین و علی امانی به مراحل پایانی رسید. بخش‌هایی از این سریال در شهرک سینمایی غزالی جلوی دوربین رفته است.

این مجموعه تلویزیونی روایتگر زندگی شهید محمدجواد باهنر از تولد تا شهادت است و گروه تصویربرداری قرار است برای گرفتن بخش از کار به خارج از کشور روند. 

این سریال به سفارش معاونت استان‌ها و مرکز کرمان تولید می‌شود و در 26 قسسمت 40 دقیقه‌ای در دست تولید است. امین امانی تهیه این سریال را بر عهده دارد. بهرام ابراهیمی، رامین راستاد، نگین معتضدی، مریم کاویانی، مهدی امینی‌خواه، فرهاد جم و ... بازیگران این سریال هستند.

دیگر عوامل اصلی این پروژه تلویزیونی عبارتند از سرپرست نویسندگان: سیدجلال‌الدین دری، مشاور فيلمنامه: رحمان  سیفی آزاد، مدير توليد: علیرضا یگانگی، مدير برنامه‌ريزی: میلاد آل‌احمدی، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: حمید بخشی، مدیر فیلمبرداری: محمد سجادیان، مدیر صدابرداری: جعفر علیان، جلوه‌های ویژه بصری: سیدهادی اسلامی، منشی صحنه: لیلا مربی، مدیر تدارکات: فردین آقایی، تدوین: حامد بردبار، عکاس: محسن بیده و مشاور رسانه‌ای: امين اعتمادی مجد.

انتهای پیام
captcha