راه‌اندازی کاروان خودرویی «خُم»
کد خبر: 3987046
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

راه‌اندازی کاروان خودرویی «خُم»

مدیر مؤسسه قرآنی شهید علی مزارعی خورموج از برگزاری کاروان خودرویی و خانوادگی «خُم» در روز عید غدیر از سوی این مؤسسه خبر داد.

شهربانو عبدالشاهی، مدیر مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت شهید علی مزارعی خورموج در گفت‌وگو با ایکنا از برگزاری کاروان خودرویی و خانوادگی «خُم» در روز عید غدیر از سوی این مؤسسه خبر داد.

وی افزود: در شهر خورموج خانواده‌های زیادی به واسطه بیماری کرونا و فوت عزیزانشان داغدار هستند، از سوی دیگر اعلام شده که رفت و آمدها کم باشد و مدام اعلامیه فوت در شهر پخش می‌شود. شهر افسرده شده است، از این رو در نظر گرفتیم به مناسبت عید غدیر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاری کنیم که نشان دهد همه با هم هستیم و حواسمان به یکدیگر است و شهر نیز از فضای افسردگی دور شود.

عبدالشاهی اظهار کرد: هدیه‌هایی برای کودکان به عنوان عیدانه غدیر در نظر گرفته شده است که در روز عید پخش می‌شود. علاقه‌مندان به منظور شرکت در این جشن خودرویی می‌توانند وارد لینک https://chat.whatsapp.com/DIsfARr1HZL8ckUnqek17G شوند.

یادآور می‌شود، این مؤسسه در شهرستان دشتی، شهر خورموج، خیابان استاد کبگانی، خیابان مرادی، کوچه استاد مرادی 11 واقع شده است.

انتهای پیام
captcha