فعالیت کاروان قرآنی مردمی غدیری‌ها در شهرستان نهاوند
کد خبر: 3987329
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷

فعالیت کاروان قرآنی مردمی غدیری‌ها در شهرستان نهاوند

کاروان قرآنی غدیری‌ها، از قربان تا غدیر، به مدت پنج شب در مساجد و بقاع متبرکه شهرستان نهاوند استان همدان به همت فعالان قرآنی این شهرستان به حرکت درآمد.

کاروان قرآنی غدیری‌ها در شهرستان نهاوندبه گزارش ایکنا، پیام بحیرایی، یکی از خادمان قرآنی کاروان قرآنی غدیری‌ها در نهاوند در این باره گفت: محفل انس با قرآن کریم و اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله تجلیل از جوانان و نوجوانان که نام آن‌ها علی بود به تعداد ۵۰ نفر، پخش فیلم‌های جشنواره مردمی فیلم عمار و همچنین تلاوت قاریان ممتاز شهرستان و اجرای همخوانی قرآن از سوی نوجوانان گروه معراج از برنامه‌های این کاروان بود.

جواد سلگی، از دیگر خادمان کاروان قرآنی غدیری‌ها نیز افزود: مجموعه محافل، شب اول در مسجد امیرالمؤمنین(ع) شهرک طالقانی با تلاوت معراج شجاعیان، قاری نوجوان و سعید بهرام‌نیا، قاری ممتاز و سخنرانی حجت‌الاسلام صالح، همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا با حضور خواهران و برادران و تجلیل از هشت نفر از عزیزانی که نام آن‌ها علی بود برگزار شد.

کاروان قرآنی غدیری‌ها در شهرستان نهاوند

وی ادامه داد: شب دوم، به میزبانی آستان مقدس امامزاده مهدی(ع) با تلاوت مرتضی کیانی و سخنرانی حجت‌الاسلام غفاری و اجرای گروه همخوانی معراج و پخش کلیپ عمار و اهدای جوایر به هشت نفر از جوانانی که نام آن‌ها علی بود، انجام شد. شب سوم در مسجد سیدالشهدا(ع) شهرک شهید حیدری، همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام شعبانی و تلاوت پیام بحیرایی و همخوانی قرآن کریم، گروه نوجوانان معراج و اهدای جوایز به ۱۴ نفر از جوانانی که نام آن‌ها علی بود، برپا شد.

کاروان قرآنی غدیری‌ها در شهرستان نهاوند

سلگی اظهار کرد: شب چهارم در مسجد محمدیه، با سخنرانی حجت‌الاسلام زمانیان و تلاوت قاریان ممتاز شهرستان، حسین حسنگاویار و رضا شیراوند و مجدد تجلیل از هشت نفر از جوانان نمازگزار مسجد که نام آن‌ها علی بود، مراسم عیدد غدیر برپا شد. شب پنجم به میزبانی آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) شهرستان نهاوند، با تلاوت حسین بشردوست و سعید بهرام‌نیا و اجرای گروه همخوانی قرآن معراج و سخنرانی حجت‌الاسلام ترکاشوند و اهدای جوایز به عزیزانی که نام آن‌ها علی بود به تعداد ۱۳ نفر، جشن‌های این کاروان پایان یافت.

کاروان قرآنی غدیری‌ها در شهرستان نهاوند

کاروان قرآنی ـ مردمی غدیری‌ها با #مبلغ _غدیر، متشکل از جوانان قرآنی و قاریان از عید قربان تا عید غدیر در مساجد و بقاع متبرکه شهرستان نهاوند اجرای برنامه داشتند.

انتهای پیام
captcha