بدرقه غدیری مسافران ایرانی تا آسمان
کد خبر: 3987381
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶

بدرقه غدیری مسافران ایرانی تا آسمان

برای اینکه پرواز کنند از علی(ع) شنیدند و غدیری شدند؛ این خلاصه اتفاقی بود که دیشب هفتم مردادماه، تمام مسافران فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) تجربه کردند.

پیام غدیر بر فراز آسمان ایرانبه گزارش ایکنا، شب گذشته پنج‌شنبه هفتم مردادماه، همزمان با برگزاری جشن‌های مردمی و عمومی عید غدیر در سراسر کشور، مسافرانی که در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) آماده پرواز و خروج از مرزهای کشور بودند با بدرقه‌ای جالب و غیرمنتظره رو به رو شدند.

اعضای داوطلب «گروه فرهنگی حدار» برای چهارمین بار در طول دوران فعالیت خود، جشنی مذهبی را در فرودگاه امام(ره) برگزار کرده و این بار هم ضمن پذیرایی از مسافرین، چند لحظه‌ای را با ایشان از فلسفه و اهمیت گرامیداشت عید سعید غدیر سخن گفتند.

با همت این گروه فرهنگی جوان و با همکاری یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه امام خمینی(ره)،‌ همزمان با این روز با شکوه، پیام ولایت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام همراه با مسافران و با بیش از ده‌ها پرواز از ایران اسلامی به کشورهای دیگر رسید.

گروه فرهنگی حدار با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی کرونا این اقدام شایسته را نه تنها برای هموطنان بلکه برای تمام حاضرین و مسافران رقم زدند. اعضای این گروه با تسلط به زبان‌های گوناگون از جمله عربی، اردو، انگلیسی، فرانسوی و ... تلاش کردند تا پیام غدیر را به دیگران نیز برسانند.

در همین راستا هدایایی مخصوص نیز همراه با بروشوری سه زبانه به مسافران اهدا شد تا برایشان از غدیری که در ایران بودند خاطره‌ای خوش باقی بماند.

گزارش تصویری این رویداد را اینجا مشاهده کنید.

انتهای پیام
captcha