پیش‌بینی کاهش دمای قزوین از روز ۲۶ شهریور
کد خبر: 3997764
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

پیش‌بینی کاهش دمای قزوین از روز ۲۶ شهریور

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین گفت: از جمعه ۲۶ شهریور به‌تدریج با نفوذ زبانه‌های پرفشار ضمن شمالی شدن جریانات، وزش بادهای شمالی، کاهش نسبی دما و برای جمعه ۲۶ شهریور و شنبه ۲۷ شهریور در ارتفاعات شمالی افزایش ابر و پدیده مه را خواهیم داشت.

کاهش دمای قزوین از روز ۲۶ شهریور

مریم بهروزی، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان، در گفت‌وگو  با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد برای امروز چهارشنبه ۲۴ شهریور و فردا پنج‌شنبه ۲۵ شهریور جوی پایدار و آسمانی صاف و آفتابی خواهیم داشت، همچنین طی این مدت به‌دلیل وزش بادهای جنوب شرقی در بخش‌های شرقی و جنوب شرقی دشت احتمال گردوخاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است از جمعه ۲۶ شهریور به‌تدریج با نفوذ زبانه‌های پرفشار ضمن شمالی شدن جریانات، وزش بادهای شمالی، کاهش نسبی دما و برای جمعه ۲۶ شهریور و شنبه ۲۷ شهریور در ارتفاعات شمالی افزایش ابر و پدیده مه را خواهیم داشت.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته کوهین با ۱۳ و رازمیان با ۳۹ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای استان بودند و دمای شهر قزوین نیز بین ۱۸ و ۳۶ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

انتهای پیام
captcha