2 اثر گروه تواشیح نوجوانان محمدرسول‌الله(ص) منتشر می‌شود + عکس و فیلم
کد خبر: 3998262
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳

2 اثر گروه تواشیح نوجوانان محمدرسول‌الله(ص) منتشر می‌شود + عکس و فیلم

دو اثر از آثاری که اخیراً از سوی گروه تواشیح نوجوانان محمد رسول‌الله(ص) تهیه شده است،‌ طی ایام اربعین رونمایی می‌شود.

2 اثر گروه تواشیح نوجوانان محمدرسول‌الله(ص) منتشر می‌شود +عکس و فیلمرحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ، در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: در راستای نشر و گسترش فرهنگ ناب قرآن کریم و مکتب حیات بخش اهل‌بیت(ع) در جامعه به ویژه بین نوجوانان و جوانان و انتقال تجربیات گروه تواشیح بزرگسالان محمدرسول‌الله(ص) تهران طی حدود 5 سال فعالیتش، بر آن شدیم تا این گروه را برای نسل جوان راه‌اندازی کنیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی گروه نوجوانان محمد رسول(ص) بسیج تهران بزرگ، ادامه داد: در این گروه علاوه بر عضویت و انتخاب تعدادی از فرزندان اعضای گروه بزرگسالان، نفرات ممتاز تلاوت در سطح تهران شناسایی شدند و از آنها نیز دعوت به عمل آمد. همچنین از چند نفر از اعضای گروه‌های سرود و همخوانی که در سطح تهران فعال بودند، نیز دعوت شد.

قربانی با اشاره به اینکه گروه فوق با تعداد 63 نفر تشکیل شد، بیان کرد: البته اعلام رسمی و تشکیل رسمی آن در ایام ربیع‌الاول انجام خواهد شد. اما در حال حاضر فعالیت آنها در زمینه تولید آثار صوتی و تصویری انجام شده و دو اثر این گروه با نام و یاد امام حسین(ع) در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ضبط شد و پس از طی مراحل تدوین برای ایام اربعین آماده انتشار خواهد بود.

یادآور می‌شود، گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) به عنوان بزرگترین گروه تواشیح کشور، تاکنون برنامه‌های مختلفی در نقاط مختلف کشور و نیز خارج از کشور اجرا کرده است.

انتهای پیام
captcha