یادواره آیت‌الله موسوی شالی در دانشگاه آزاد تاکستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3998703
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

یادواره آیت‌الله موسوی شالی در دانشگاه آزاد تاکستان برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان گفت: بزرگداشت و یادواره مرحوم آیت‌الله شالی و سرلشکر حسین لشکری در دانشگاه آزاد واحد تاکستان برگزار می‌شود.

یادواره آیت‌الله موسوی شالی در دانشگاه آزاد تاکستان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان، رضا شعبان‌نژاد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان، با اشاره به یاد و خاطره حماسه دفاع مقدس، تصریح کرد: آیت‌الله موسوی شالی از علمای بزرگ و عضو دائم هیئت‌ علمی علوم انسانی دانشگاه آزاد تاکستان بودند و توانستند شاگردان بسیاری را تربیت کنند تا در مسیر انقلاب و اهل‌بیت گام بردارند.

وی افزود: ابوالشهید آیت‌الله موسوی شالی، هم در کسوت علم و حوزه علمیه و هم مبارزه و رزمندگان اسوه انسان الهی بودند، حضور آیت‌الله در جبهه‌های نبرد و دیدار با رزمندگان به‌قدری تأثیرگذار بود که رزمندگان با تمام وجود به ایشان عشق می‌ورزیدند، آیت‌الله شالی یکی از وزنه‌های علمی در علوم حوزوی و انسانی عارف و وارسته‌ای بودند که رهبری فرمودند سیمای بهشتی دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان اظهار کرد: مبارزات آیت‌الله در دوران شاهنشاهی تا پایان عمر خود و خدمت در مجلس خبرگان سبب شد که مسیر تفکر بسیاری از جوانان را در خط انقلاب قرار دهد.

وی بیان کرد: سرلشکر خلبان حسین لشکری نیز سیدالاسرا است که ۱۸ سال درد اسارت را تحمل کرد و باصلابت ایستاد، در حقیقت یادآوری حماسه مردان ۸ سال دفاع مقدس یکی از وظایف اصلی است همه ماست که رهبر انقلاب فرمودند زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و همه وظیفه‌داریم به تکلیف خود و تبعیت از امام جامعه عمل کنیم.

شعبان‌نژاد خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد تاکستان، یادواره و بزرگداشتی به‌پاس رشادت‌ها و خدمات مردان حماسه و جهاد در روز چهارشنبه، مورخه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ برگزار می‌کند؛ برگزاری همایش یک‌روزه ذیل کنگره ملی آیت‌الله شالی با همکاری سپاه ناحیه امام علی، فرمانداری، بسیج و سایر نهادهای اجرایی و فرهنگی شهرستان تاکستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha