دفاع از 2 پایان‌نامه قرآنی در جامعة الزهراء(س)
کد خبر: 3998773
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

دفاع از 2 پایان‌نامه قرآنی در جامعة الزهراء(س)

جلسه دفاع از دو پایان‌نامه قرآنی جایگاه محبت در اجتماع و راهکارهای توسعه آن از منظر قرآن و روایات و پیامدهای تضییع حق الناس از منظر قرآن و روایات در جامعة الزهراء(س) برگزار خواهد شد.

دفاع از 2پایان‌نامه قرآنی در جامعة الزهراء(س)به گزارش ایکنا، جلسه دفاع از دو پایان‌نامه قرآنی «جایگاه محبت در اجتماع و راهکارهای توسعه آن از منظر قرآن» و «روایات و پیامدهای تضییع حق الناس از منظر قرآن و روایات» در جامعة الزهراء(س) برگزار خواهد شد.

 جلسه دفاع از پایان‌نامه سطح سه رشته تفسیر و علوم قرآن با موضوع «جایگاه محبت در اجتماع و راهکارهای توسعه آن از منظر قرآن و روایات» با ارائه خانم کلثوم مرادبیگ لو برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا نیازاده، استاد راهنمای این پایان‌نامه است و حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا احسانی، داوری این پایان‌نامه را به عهده دارد.

این جلسه دفاعیه، روز سه شنبه ۳۰ شهریور، ساعت ۱۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت آنلاین از طریق لینک http://online.jz.ac.ir/r۸dmigy۳۰۷gq/ در این جلسه حضور داشته باشند.

همچنین جلسه دفاع از پایان‌نامه سطح سه رشته تفسیر و علوم قرآن با موضوع «پیامدهای تضییع حق الناس از منظر قرآن و روایات» با ارائه خانم معصومه مهدوی کارمزدی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی، استاد راهنمای این پایان‌نامه است و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین ذوالفقاری، داوری این پایان‌نامه را به عهده دارد.

این جلسه دفاعیه، روز چهارشنبه ۳۱ شهریور، ساعت ۹ به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت آنلاین از طریق لینک http://online.jz.ac.ir/r۸dmigy۳۰۷gq/ در این جلسه حضور داشته باشند.

انتهای پیام
captcha