هیچ‌گاه جغرافیای مقاومت را از دست نخواهیم داد
کد خبر: 3998878
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰

هیچ‌گاه جغرافیای مقاومت را از دست نخواهیم داد

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه هیچ‌گاه جغرافیای مقاومت را از دست نخواهیم داد، افزود: روزی که دستان ما خالی بود دشمن را به بن‌بست رساندیم و اکنون با اتکا به توان داخلی و قدرت دفاعی کشور روز قدرت‌نمایی و خودباوری است.

ما هیچ‌گاه جغرافیای مقاومت را از دست نخواهیم داد

سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در نشست با اهالی رسانه که ظهر امروز دوشنبه، ۲۹ شهریورماه در استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران با انقلاب خود رویارویی با دنیای کفر را آغاز کرد و دشمنان برنتابیدند و لشکرکشی کردند. باید دستاوردهای دفاع مقدس را برای نسل جوان بیان کنیم نسل دفاع مقدس به راه و اهداف دفاع مقدس مطلع هستند؛ فراموش نکنیم که تنها رسانه‌ها می‌توانند دستاوردهای دفاع مقدس را برای جوانان تبیین کنند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی علاوه بر شهدای دفاع مقدس ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم انقلاب کرده است و این نشان از کوردلی منافقان و دشمنان دارد؛ هفته دفاع مقدس بهانه‌ای است تا نقش و حماسه اقوام مختلف ایران زمین، نقش امام خمینی(ره) و قدرت دفاع خود را بازگو کنیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: نقش بانوان، جوانان، دانش‌آموزان، معلمان، صنعتگران و هر آن کس که در دفاع مقدس حضور داشته بی‌بدیل است؛ فراموش نکنیم در دفاع مقدس رزمندگان جان‌فشانی کردند و برای نمونه توانستند در عملیات کربلای ۴ پس از ۱۱ ماه آموزش از رودخانه وحشی اروند عبور کنند.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی اجرا خواهد شد ولی تنها به بخشی از این برنامه‌ها اشاره می‌کنم، در روز چهارشنبه ۳۱ شهریور از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل خواهد شد و همچنین فرماندهان پیشکسوت استان با نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین دیدار خواهند داشت.

رفیعی‌آتانی اشاره کرد: روز پنج‌شنبه یکم مهر گرامیداشت عملیات کمان ۹۹ را خواهیم داشت و روز جمعه دوم مهر فرماندهان نواحی در نماز جمعه حضور پیدا کرده و به‌عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها به ایراد سخن خواهند پرداخت؛ روز شنبه مصادف با سوم مهر رونمایی از کتاب دفاع مقدس و نشست بصیرتی برگزار خواهد شد، روز سه‌شنبه تجلیل از رزمندگان جبهه سلامت را در برنامه خواهیم داشت.

وی ادامه داد: ایستادگی و مقاومت راه ماست و هیچ‌گاه جغرافیای مقاومت را از دست نخواهیم داد؛ روزی که دستان ما خالی بود دشمنان را در دفاع مقدس به بن‌بست رساندیم و اکنون با اتکا به توان داخلی با موشک‌های بلند بر قدرت دفاعی کشور افزوده‌ایم، امروز روز قدرت‌نمایی و خودباوری است و با اتکا به مبانی دینی پیش خواهیم رفت تا مثلث ملت، باورهای دینی و رهبری رخ‌نمایی کند. بعد از دفاع مقدس خرمشهرهای زیادی داشتیم که یکی از آن‌ها شیوع کرونا بود که حضور ۲۰ ماهه جامعه پزشکی در خط مقدم مقابله با کروناست بنابراین تجلیل از پرستاران را در دستور کار قرار دادیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اعلام کرد: سیل مرداد ماه در الموت و آوج تلخ بود که سپاه از لحظه وقوع پرقدرت در منطقه حاضر شد و حتی جلسات مدیریت بحران را در مناطق سیل‌زده برگزار کردیم؛ کنترل بحران، ارائه برنامه بلندمدت برای تأمین خسارت و راه‌اندازی پل‌های تخریب‌شده از اقدامات سپاه در سیل مرداد سال جاری بود.

رفیعی‌آتانی در پایان سخنانش اعلام کرد: در هفته دفاع مقدس ۱۳ باب مسکن محرومین، ۲۷ پروژه در منطقه چوقور، ۳۲ پروژه در الموت ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی افتتاح و تحویل مردم داده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha