کتاب «ماجرای گفتگوی آرام» به صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان
کد خبر: 3999008
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

کتاب «ماجرای گفتگوی آرام» به صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان

کتاب «ماجرای گفتگوی آرام» با قرار گرفتن در فضای مجازی به صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. این کتاب مجموعه نامه‌ها و محاجه‌های یک عالم شیعه و سنی است.

کتاب «ماجرای گفتگوی آرام» به صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفتبه گزارش ایکنا، کتاب «ماجرای گفتگوی آرام» که قبلا توسط بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی منتشر شده بود با قرار گرفتن در فضای مجازی به صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

این کتاب مجموعه نامه‌ها و گفت‌وگوها میان آیت‌الله حسینی قزوینی و سعد غامدی است که در مدت سه سال ردّ و بدل شده است. کتاب «قصه الحوار الهادی» در پاسخ به گفت‌وگوی آرام، به قلم یکی از دانشمندان وهابی به نام دکتر غامدی، استاد دانشگاه امّ القری در مکّه مکرّمه، نگاشته شده است.

 غامدی این مجموعه را پس از تحریف و حذف و اضافه های بسیار به نفع مذهب خود با عنوان یادشده چاپ و منتشر کرد. از این رو، آیت‌الله حسینی قزوینی در ردّ کتاب یادشده، تمامی گفت‌وگوهای انجام شده و نامه هایی را که میان دو طرف ردّ و بدل شده، با کمال دقت و امانت داری با عنوان ماجرای گفت‌وگوی آرام، توسط موسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر (عج) تدوین و منتشر کرده است.

در قسمت مهمی از این اثر، مولف به ذکر نظرات علمای شیعه درباره صحابی پیامبر می‌پردازد، که از این بین، سخنان مهم عالم معاصر آیت‌الله جعفر سبحانی بر اهمیت این مجموعه نفیس علمی می‌افزاید.

 موسی دانش با دقت تمام و بعد از تایید آیت‌الله حسینی قزوینی این اثر را ترجمه کرده است و اخیرا روی سایت مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر(عج) بارگزاری شده است و 

علاقه‌‍مندان می‌توانند از طریق لینک www.valiasr-aj.com/14173.cgm،فایل اصلی این کتاب ارزشمند را ملاحضه و دریافت کنند.

علاقه‌مندان، محققین، طلاب علوم دینی، اساتید، دانشجویان، برادران و علمای اهل سنت نسبت به انتشار، دریافت، چاپ و بهره‌برداری علمی از تالیفات وی که درسایت مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر (عج)  منتشر می‌شود،  مجاز هستند و نیاز به کسب اجازه مجدد نیست.

انتهای پیام
captcha