اعزام گروه درمانی شرکت شهر سالم به عراق همزمان با ایام اربعین
کد خبر: 3999089
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
چوبینه خبر داد:

اعزام گروه درمانی شرکت شهر سالم به عراق همزمان با ایام اربعین

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به اعزام تیم‌های بهداشت و درمان شهرداری تهران به مناسبت اربعین به نجف و کربلا گفت: بیش از 10 پزشک و پرستار به عراق اعزام می‌شوند.

اعزام گروه درمانی شرکت شهر سالم به عراق همزمان با ایام اربعینبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم درباره اعزام تیم‌های پزشک درمانی شهرداری به مناسبت اربعین به عراق اظهار کرد: امسال به دلیل موضوع کرونا سهمیه اعزام به عراق محدود و مشابه سال‌های گذشته گسترده نیست.

وی افزود: حدود 300 نفر از نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران قرار است به زودی به کربلا و نجف اعزام شوند و بر همین اساس تیم‌های بهداشت و درمان جهت حمایت از حفظ سلامت این عزیزان همراه آنها اعزام خواهند شد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم ادامه داد: حدود 10 پزشک و پرستار داوطلب در دو پایگاه نجف و کربلا و دو نفر هم از پزشکان و پرستاران به صورت ویژه برای عمود 707 که در اختیار بسیج شهرداری تهران است در نظر گرفته شده‌اند و این افراد از روز 30 شهریور به مدت 10 روز در کربلا و نجف خواهند بود.

چوبینه در پاسخ به این پرسش که آیا تیم‌های پزشکی و درمانی علاوه بر نیروهای خدمات شهرداری به سایر زائران حسینی نیز در ایام اربعین خدمات ارائه می‌دهند، گفت: بله! به طور کلی کادر پزشکی هر جا مراجعه باشد دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام
captcha