هفته دفاع مقدس میهمان صداوسیمای مرکز قزوین باشید
کد خبر: 3999157
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵

هفته دفاع مقدس میهمان صداوسیمای مرکز قزوین باشید

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین از تهیه و پخش ویژه‌برنامه‌های متنوع هم‌زمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

هفته دفاع مقدس میهمان صداوسیمای مرکز قزوین باشید

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی صداو سیمای مرکز قزوین، علی رحیمی، مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیما، گفت: سیمای مرکز قزوین در برنامه «اینجا بهشت» رشادت‌های دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس را به تصویر می‌کشد. این برنامه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی نبی‌الله نظری به مدت ۱۰ شب به‌صورت زنده از سی‌ام شهریور تا هشتم مهرماه به مدت ۶۵ دقیقه ساعت ۲۱ از شبکه قزوین پخش می‌شود.

وی بیان کرد: این برنامه تلویزیونی در بخش‌های مختلف به حضور رزمندگان استان قزوین در جبهه‌های حق علیه باطل و همچنین صبر و مقاومت خانواده‌ها در دوران دفاع مقدس خواهد پرداخت. برنامه تلویزیونی «اینجا بهشت» می‌کوشد ضمن گفتگو با خانواده شهدا شاخص جنگ تحمیلی، شهدای مدافعان حرم و فرماندهان دوران دفاع مقدس همراه با نمایش تصاویر و خاطرات ایشان، ارتباطی مستمر میان مخاطبان با مفاهیم این دوران به وجود آورد. از مهم‌ترین بخش‌های این برنامه می‌توان به پخش کلام مقام معظم رهبری درباره ناگفته‌های جنگ تحمیلی، معرفی سرداران معنوی و شهدای بی نام و نشان استان قزوین، یک عکس یک خاطره، معرفی شهدای مدافع سلامت استان، معرفی ۱۰ کتاب با موضوع دفاع مقدس، صحبت با قشر جوان و نوجوان با موضوع دفاع مقدس اشاره کرد.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: سیمای مرکز قزوین علاوه بر پرداخت به هفته دفاع مقدس در برنامه‌های روزانه و شبانه خود، در بخش تأمین نیز با پخش سریال «سیمرغ» و فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس، پخش مستندهای مرتبط با این موضوع همچون: «مردان مقاومت، مردان هور و مأموریت در ساحل نیسان» و همچنین پخش میان برنامه، زیرنویس، موشن گرافیک و نماهنگ به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود.

وی با اشاره به برنامه‌های صدای مرکز قزوین در هفته دفاع مقدس افزود: ویژه برنامه رادیویی «پلاک ۵۹» به همین مناسبت از رادیو قزوین پخش می‌شود. این برنامه به‌صورت زنده به تهیه‌کنندگی آمنه پاکدامن از سی و یکم شهریور به مدت ۷۵ دقیقه از ساعت ۱۹:۱۰ روی آنتن رادیو قزوین می‌رود. برنامه رادیویی «پلاک ۵۹» در بخش‌های مختلف به گفتگوی صمیمی و خودمانی با تعدادی از رزمنده‌های سال‌های دفاع مقدس می‌پردازد. بررسی رویش‌ها و ظرفیت‌های استان در عرصه‌های مختلف بعد از دوران دفاع مقدس از بخش‌های دیگر این برنامه است. تهیه گزارش از مکان‌های خاطره‌انگیز مردم شهر قزوین از سال‌های دفاع مقدس درگذشته و امروز مثل امامزاده حسین و تپه نور الشهداء، اطلاع‌رسانی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس و بخش نمایشی با موضوع بیان گوشه‌هایی از خاطرات شهدا، رزمندگان و آزادگان قزوینی از بخش‌های مهمی است که در این برنامه رادیویی به آن پرداخته می‌شود. رادیو قزوین نیز  برنامه‌های «شب چره، مستقیم آینده، تیک تاک، کلبه مهر» را با رویکرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس روی آنتن می‌برد.

رحیمی در پایان به بخشی از برنامه‌های معاونت فضای مجازی مرکز قزوین در این ایام اشاره کرد و گفت: طراحی و پیاده‌سازی صفحه ویژه دفاع مقدس به همراه بارگذاری روزانه و منسجم محتوای تولیدی و تأمینی و تنظیمی و آرشیوی با موضوع دفاع مقدس به همراه آیتم‌های مختلف همچون نواهای دفاع مقدسی، دلنوشته‌های شهدا، وصیت‌نامه‌های شهدا، معرفی شهدای فاخر و شاخص استان، عملیات‌های غرورآفرین با حضور رزمندگان قزوینی، جدول پخش ویژه‌برنامه تولیدی و تأمینی، نظرسنجی و نظر مخاطبان پیرامون حوزه قاب شبکه قزوین و فضای مجازی مرکز، تهیه و تولید یک قطعه گزارش «زاویه» در قالب مستند گزارشی با محوریت و موضوع دفاع مقدس و ارزش‌های آن در استان ازجمله برنامه‌ها این معاونت برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام
captcha