«یک جهان ارادت» روایت‌گر ارادت به اباعبدالله‌(ع)
کد خبر: 3999498
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳

«یک جهان ارادت» روایت‌گر ارادت به اباعبدالله‌(ع)

در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان، ویژه‌برنامه «یک جهان ارادت» از رادیو ایران تقدیم می‌شود. این برنامه روایتی از ارادت به اباعبدالله است.

به گزارش ایکنا، مهدیه پهلوانی، گزارشگر برنامه «یک جهان ارادت» درخصوص این مستند گفت: در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، جمع زیادی از عزاداران سیدالشهدا در ایران مشتاق حضور در راهپیمایی میلیونی اربعین و زیارت امام حسین علیه‌السلام‌ هستند، اما به دلیل محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا، این راهیپمایی با تمهیدات ویژه بهداشتی و با جمعیت کمتری از عاشقان اباعبدالله که از ایران مسافر کربلا می‌شوند، برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مستند«یک جهان ارادت»، گزارشی در خصوص راهپیمایی اربعین است که در این برنامه با افرادی که سال‌های پیش در راهپیمایی اربعین حضور داشتند، گفت‌‌‌وگو کرده‌ام  و آنها به ذکر خاطراتشان پرداخته‌اند.

پهلوانی  افزود: در بخش دیگری از برنامه با جا ماندگان از این سفر معنوی گفت‌و‌گو کرده‌ام و آنها دل‌گویه‌هایشان را به ابا عبدالله الحسین‌(ع) گفته‌اند.

وی تصریح کرد:  معتقدم «یک جهان ارادت» ویژه برنامه‌ای  است  که از هر نقطه‌ای که باشی، دل‌ها را به کربلا گره می‌زند. این برنامه پنجشنبه 1 مهرماه ساعت 12:40 از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha