آشنایی با برگزیدگان مرداد و شهریور سومین دوره آموزشی شورای عالی قرآن
کد خبر: 3999580
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

آشنایی با برگزیدگان مرداد و شهریور سومین دوره آموزشی شورای عالی قرآن

در سومین دوره آموزش غیر حضوری شورای عالی قرآن، ۷۷ نفر از قاریان غیر تهرانی، دارنده گواهی­نامه تخصصی درجات سه و چهار، در پنج گروه با حضور اساتید ممتاز به صورت مجازی از آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

به گزارش ایکنا، در سومین دوره آموزش غیر حضوری شورای عالی قرآن که با هدف رشد و پیشرفت فنی تلاوت قاریان برگزیده در طرح ارزیابی و به منظور موفقیت ایشان در مقاطع و درجات بالاتر اجرا می­‌شود، ۷۷ نفر از قاریان غیر تهرانی دارنده گواهی­نامه تخصصی در درجات سه و چهار، در پنج گروه مجزا در محضر اساتید ممتاز به صورت مجازی بهره‌مند شدند.

براساس این گزارش، جلسات آموزشی، یک نوبت در ماه برگزار می‌شود. در یک نوبت به صورت ارتباط برخط و تصویری و در نوبت بعدی به صورت ارسال فایل و دریافت نکات اساتید انجام می‌شود و در پایان ماه قاریانی که بهترین عملکرد را در هر کدام از گروه‌های پنج­گانه داشته باشند، تعیین و معرفی می‌شوند.

در این دوره، رضا محمدپور، نصرت‌الله حسینی، علی قاسم‌آبادی، حسن مختاری و علی اکبر کاظمی به عنوان مدرس مشارکت دارند.

برگزیدگان سومین دوره آمورش غیرحضوری شورای عالی قرآن در مرداد و شهریور 1400

آرش سوری از کرمانشاه، مهدی کرمی از زنجان، وحید کرمی از لرستان، یوسف قنبری از زنجان، محمدمهدی شمس از مازندران، کمیل محمدی از کرمان، روح‌الله آقایی از قم برگزیدگان مردادماه و سیدروح الله هاشمی از خراسان رضوی، وحید کرمی از لرستان، مصطفی قاسمی از مازندران، سعید رحیمی از قم، هادی حافظ‌آبادی از کرمان و یوسف قنبری از زنجان، برگزیدگان شهریورماه هستند.

انتهای پیام
captcha