ارسال نامه محرمانه به دادسرای ویژه رسیدگی به تخلفات کارکنان دولت
کد خبر: 3999640
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
حجت السلام علی خان‌محمدی خبر داد؛

ارسال نامه محرمانه به دادسرای ویژه رسیدگی به تخلفات کارکنان دولت

معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از ارسال نامه‌ای محرمانه به دادسرای ویژه رسیدگی به تخلفات و جرائم کارکنان دولت خبر داد.

ارسال نامه محرمانه به دادسرای ویژه رسیدگی به تخلفات کارکنان دولت

به گزارش ایکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، حجت السلام سید علی خان‌محمدی، معاون اجتماعی و مطالبه گری این ستاد از ارسال نامه‌ای محرمانه به دادسرای ویژه رسیدگی به تخلفات و جرائم کارکنان دولت خبر داد.

معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در این رابطه اعلام کرد: گزارشات متعددی از وجود تخلفات گسترده در یکی از مناطق آزاد جنوب کشور، طی نامه‌ای محرمانه از طرف ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به دادسرای ویژه رسیدگی به تخلفات و جرائم کارکنان دولت ارسال شده و تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری می‌شود و حسب ضرورت اقدامات و برخورد‌های متناسب و قاطعانه صورت می‌گیرد.

حجت‌السلام سید علی خان‌محمدی ضمن اعلام آمادگی برای تعیین هیئت ویژه برای پیگیری این امر با هماهنگی نهاد‌های نظارتی اظهار امیدواری کرد که با تشریک مساعی دستگاه‌های نظارتی و ورود سریع و قاطع آن‌ها از بروز تخلفات بیشتر و حیف و میل اموال دولتی جلوگیری شود.
انتهای پیام
captcha