پیاده‌روی جاماندگان اربعین در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 3999895
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

پیاده‌روی جاماندگان اربعین در قزوین برگزار می‌شود

دبیر برگزاری مراسم اربعین حسینی در قزوین گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده توسط ستاد مردمی اربعین استان قزوین و پس از اخذ مجوزهای لازم مراسم پیاده‌روی روز اربعین با عنوان همایش دلدادگان حسینی برگزار خواهد شد.

پیاده‌روی جاماندگان اربعین در قزوین برگزار می‌شود

علیرضا جلیلوند، دبیر برگزاری مراسم اربعین حسینی در قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده توسط ستاد مردمی اربعین استان قزوین و پس از اخذ مجوزهای لازم مراسم پیاده‌روی روز اربعین با عنوان همایش دلدادگان حسینی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این همایش روز دوشنبه پنجم مهر ماه برگزار و از مسیرهای اعلامی آغاز و تا نماز ظهر و عصر ادامه خواهد داشت و تمامی مسیرها به سوی گلزار شهدای امامزاده حسین(ع) خواهد بود.

جلیلوند تأکید کرد: همچنین در گلزار شهدا و در جوار شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و پس از اقامه نماز ظهر و عصر؛ سخنرانی و قرائت زیارت اربعین حسینی برنامه‌ریزی شده است. برای هرچه باشکوه‌تر شدن این حرکت عظیم در مسیرهای پیاده‌روی و همچنین در گلزار شهدا نسبت به برپایی موکب‌های حسینی توسط هیئت‌های مذهبی شهر قزوین اقدامات لازم انجام و موکب‌های مستقر در حوزه‌های مشاوره، پزشکی، سلامت، خدمات اجتماعی و پذیرایی با رعایت کلیه پروتکل‌ها اقدام خواهند کرد.

دبیر برگزاری مراسم اربعین حسینی در قزوین گفت: مردم شهر قزوین می‌توانند از ساعت ۹ صبح و از درب منازل و همراه با خانواده با به همراه داشتن پرچم حسینی نسبت به حرکت به سمت مسیرهای اعلامی اقدام و در اشاعه فرهنگ پیاده‌روی اربعین سهیم باشند.

وی در پایان افزود: برای حضور در نماز ظهر و عصر به همراه داشتن جانماز و مفاتیح شخصی الزامی است و مسیرهای مشخص شده نیز به شرح ذیل است:

️مسیر شماره یک: دروازه رشت به سمت گلزار شهدا
️مسیر شماره دو: چهار راه بنیاد شهید به سمت گلزار شهدا
️مسیر شماره سه: میدان میرعماد به سمت گلزار شهدا
️مسیر شماره چهار: میدان ولیعصر به سمت گلزار شهدا

انتهای پیام
captcha