دسته‌روی عزاداران قزوینی در کربلای معلی برگزار می‌شود
کد خبر: 4000381
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

دسته‌روی عزاداران قزوینی در کربلای معلی برگزار می‌شود

دبیر ستاد اربعین استان قزوین گفت: دسته عزاداری قزوینی‌ها در کربلای معلی به رسم هرساله امشب، چهارم مهرماه با حضور عزاداران استان قزوین و در کنار دیگر دسته‌های عزاداری به سمت حرم مطهر سالار شهیدان حرکت کرده و پس از عبور از خیابان باب‌القبله حسین(ع) وارد حرم سالار شهیدان می‌شود.

دسته‌روی عزاداران قزوینی در کربلای معلی برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی اربعین استان قزوین، سیدامید برزگری، دبیر ستاد اربعین استان قزوین، اظهار کرد: دسته عزاداری مردم استان قزوین در کربلای معلی، امشب برگزار می‌شود.

وی افزود: دسته عزادای قزوینی‌ها امشب در کربلای معلی، در خیابان باب‌القبله امام حسین(ع)، بعد از میدان پرچم به حرکت درآمده و به سمت حرم مطهر حرکت می‌کند.

برزگری بیان کرد: در مراسم اربعین حسینی امسال با توجه به محدودیت‌های کرونایی تنها ۴۰ موکب از استان قزوین به زائران سیدالشهدا(ع) خدمت‌رسانی می‌کنند و خادمان این موکب‌ها به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.

دبیر ستاد اربعین استان قزوین تصریح کرد: خدماتی از جمله تغذیه، اسکان، خدمات فرهنگی، پزشکی و بهداشتی از جمله مهم‌ترین خدماتی است که توسط مواکب قزوینی به زائران ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: دسته عزاداری قزوینی‌ها در کربلای معلی به رسم هرساله، با حضور عزاداران استان قزوین و در کنار دیگر دسته‌های عزاداری به سمت حرم مطهر سالار شهیدان حرکت کرده و پس از عبور از خیابان باب‌القبله حسین(ع) وارد حرم سالار شهیدان می‌شود و پس از آن از مسیر بین‌الحرمین به حرم حضرت عباس(ع) خواهد رفت.

برزگری در پایان از همه عزاداران قزوینی که در کربلای معلی حضور دارند دعوت کرد تا پس از نماز مغرب و عشا در محل آغاز دسته‌روی حضور پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha