آغاز پانزدهمین جشنواره ملی خلیج‌فارس از فردا
کد خبر: 4007801
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

آغاز پانزدهمین جشنواره ملی خلیج‌فارس از فردا

پانزدهمین جشنواره ملی خلیج‌فارس با رویداد «تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای خلیج‌فارس» فردا افتتاح می‌شود.

افتتاح پانزدهمین جشنواره ملی خلیج‌فارس

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان دانشجویان، پانزدهمین جشنواره ملی خلیج‌فارس با حضور خانواده‌های معظم شهدای خلیج‌فارس توسط مرکز گردشگری علمی ـ فرهنگی دانشجویان ایران با همکاری جهاددانشگاهی بوشهر افتتاح می‌شود.

مركز گردشگری علمی ـ فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی از سال 1384 چهارده دوره همایش ملی خلیج‌فارس را در پیوند با پاسداشت نام خلیج‌فارس و بیان مزیت‌های تاریخی، راهبردی، سیاسی، گردشگری، فرهنگی و اقتصادی منطقه خلیج‌فارس در استان‌های حاشیه خلیج‌فارس و همچنین تهران برگزار كرده که پانزدهمین دوره جشنواره با برپایی رویدادهای مرتبط با این حوزه برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، اولین رویداد جشنواره امسال با حضور پربرکت خانواده‌‌های معظم شهید نادر مهدوی و شهید مسعود خلعتی از شهدای شاخص خلیج‌فارس و تجلیل از مقام شامخ آنها فردا سه‌شنبه چهارم آبان 1400 در جهاددانشگاهی استان بوشهر و همزمان به صورت ویدئوکنفرانس در سالن جلسات شهید صبوری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، رویدادهای پانزدهمین جشنواره ملی خلیج‌فارس توسط مرکز گردشگری علمی ـ فرهنگی دانشجویان ایران با همکاری برخی از واحدهای جهاددانشگاهی از آبان‌ماه سال1400 آغاز و اختتامیه آن همزمان با روز ملی خلیج فارس در اردیبهشت ماه 1401 برگزار خواهدشد.

افتتاح پانزدهمین جشنواره ملی خلیج‌فارس

انتهای پیام
captcha