بازدید رئیس سازمان بسیج رسانه از ایکنا
کد خبر: 4007829
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

بازدید رئیس سازمان بسیج رسانه از ایکنا

عباس محمدیان، رئیس سازمان بسیج رسانه امروز سوم آبان ماه از خبرگزاری ایکنا بازدید کرد.

حضور رئیس سازمان بسیج رسانه در خبرگزاری ایکنابه گزارش ایکنا، عباس محمدیان، رئیس سازمان بسیج رسانه امروز دوشنبه سوم آبان ماه با حضور در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از این سازمان و خبرگزاری ایکنا بازدید کرد.

وی پس از بازدید از تحریریه فارسی و بین‌الملل خبرگزاری ایکنا و آشنایی با بخش‌های مختلف سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به رسم یادبود هدیه‌ای به جوان‌ترین خبرنگار ایکنا اهدا کرد.

پس از بازدید نیز طی نشستی، زمینه‌های همکاری مشترک بین سازمان بسیج رسانه و سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا بررسی شد.

وی در این جلسه گفت: خرسندم که کار در سازمان بسیج رسانه را با بازدید از خبرگزاری قرآن و با نیت به همراهی، حمایت و عمل به قرآن آغاز کردم. همچنین، همانطور که می دانیم سازمان بسیج رسانه در یک دهه فعالیت خود اساس کار را تشکیل جبهه رسانه تراز انقلاب اسلامی قرار داده است.

حضور رئیس سازمان بسیج رسانه در خبرگزاری ایکنا

محمدیان ایکنا را یکی از به‌روزترین خبرگزاری‌های کشور عنوان و اظهار کرد: ایکنا ظرفیت اقناع مخاطب را دارد و تعداد بالای زبان‌های خارجی این خبرگزاری یکی از عوامل موفقیت آن است که موجب رشد نخبگانی در آن نیز شده است. 

وی ادامه داد: جای تقدیر دارد که ایکنا با عملکرد رسانه‌ای خود به مرحله بلوغ مذهبی رسیده و پس از سالها فعالیت اصل را فراموش نکرده است و همچنان حول محور قرآن که نیاز همه جوامع است حرکت می‌کند. 

رئیس سازمان بسیج رسانه ضمن انتقاد از اینکه امروز در فهم قرآن و درک مبانی آن از مدرسه تا دانشگاه ضعف داریم، برای همکاری بیشتر با خبرگزاری ایکنا اعلام آمادگی کرد. 

حضور رئیس سازمان بسیج رسانه در خبرگزاری ایکنا

انتهای پیام
captcha