واکسن بزنید و دیگران را هم تشویق کنید
کد خبر: 4008104
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

واکسن بزنید و دیگران را هم تشویق کنید

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه شماره یک خود بر ضرورت واکسیناسیون کرونا به منظور پیشگیری از این بیماری و به عنوان یک مسئولیت اجتماعی تأکید کرد.

واکسن بزنید و دیگران را هم تشویق کنید

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت طی اطلاعیه‌ای از مردم خواست نسبت به واکسیناسیون خود و تشویق دیگران به این مهم اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است:

از آنجایی که واکسیناسیون از نظر فنی و علمی، راهکار اصلی و قطعی کنترل بیماری کرونا و کاهش مرگ و میر مردم است لذا از مردم عزیز درخواست می‌کنیم که نسبت به واکسیناسیون خود علیه این ویروس منحوس و تشویق دیگران به این مهم اقدام کرده؛ خود و اطرافیانشان را از این بیماری درامان دارند.

همچنین  اطلاعیه شماره یک مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت متذکر  شده است برای تأثیرگذاری بیشتر و در امان ماندن از بیماری کرونا، لازم و ضروری است که علاوه بر انجام واکسیناسیون بیش از گذشته، پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شست‌وشوی دست‌ها رعایت شود.

در پایان این اطلاعیه تزریق واکسن را یک مسئولیت مهم  اجتماعی معرفی کرده است که تسریع در  آن  کنترل و پیشگیری این بیماری را بسیار اثرگذار کرده است.

انتهای پیام
captcha