افزایش شهرهای قرمز به 22 مورد / 156 بیمار دیگر فوت کردند
کد خبر: 4008194
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵

افزایش شهرهای قرمز به 22 مورد / 156 بیمار دیگر فوت کردند

وزارت بهداشت از افزایش شهرهای قرمز کرونایی به 22 شهر خبر داد و اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته 156 بیمار فوت کرده‌‌اند.

افزایش شهرهای قرمز به 22 شهر/ 156 بیمار دیگر فوت کردند

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۵۱ میلیون و ۴۵۵ هزار و ۲۹۱ نفر دُز اول، ۳۰ میلیون و ۹۵۰ هزار و ۴۸۰ نفر دُز دوم و ۶۷ هزار و ۵۰۰ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۸۲ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۷۱ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته نیز یک میلیون و ۱۱۲ هزار و ۴۹۹ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز چهارم آبان براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹ هزار و ۹۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۷۷ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به پنج میلیون و ۸۷۷ هزار و ۴۵۶ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۵ هزار و ۵۱۹ نفر رسید و خوشبختانه تاکنون پنج میلیون ۴۴۳ هزار و ۲۴۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

چهار هزار و ۱۸۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و تا‌کنون نیز ۳۴ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۱۰۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۲۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۱۵ شهر در وضعیت زرد و ۸۳ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

یادآوری می‌شود، در حالی که تعداد شهرهای قرمز کشور طی هفته‌های گذشته به هفت شهر کاهش پیدا کرده بود طی هفته جاری آمار شهرهای قرمز به 22 شهر رسیده است. 

انتهای پیام
captcha