خط مقدم بسیجیان خدمت به مردم است
کد خبر: 4015553
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰

خط مقدم بسیجیان خدمت به مردم است

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین به نقش مهم بسیج در کمک‌رسانی به مردم بعد از وقوع بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و کرونا اشاره کرد و گفت: نیروهای بسیج در عرصه مقابله با ویروس کرونا به‌ خوبی وارد عرصه شدند و به مردم خدمت کردند.

رئیس سازمان بسیج طلاب قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه استان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابوالفضل مصطفایی، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه کوثر خواهران قزوین، گفت: بعد از اتمام جنگ ۸ ساله میان ایران و عراق، بسیج مقتدرانه در صحنه‌های دیگر وارد شد و نقش‌آفرینی کرد.

وی به نقش مهم بسیج در کمک‌رسانی به مردم بعد از وقوع بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و کرونا اشاره کرد و گفت: نیروهای بسیج در عرصه مقابله با بیماری کرونا به‌ خوبی وارد عرصه شدند و به مردم خدمت کردند. ورود بسیج به عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، جهادی و محرومیت‌زدایی، دفاع، امداد و نجات، نشان از آن دارد که بسیج به میدان عمل وارد شده و رشد و تعالی آن در میدان است.

حجت‌الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: بسیجیان با اخلاص، ولایت‌مداری و همت جهادی در خدمت به مردم به‌ویژه مناطق محروم خدمات چشمگیری را از خود به جای گذاشته‌اند. همه ما مدیون بسیج و روحیه بسیجی هستیم و بسیج باید همواره یک گام جلوتر حرکت کرده و الگو باشد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، گفت: بسیج یادگار ماندگار امام خمینی(ره) است، چرا که آن پیر فرزانه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای دفاع و صیانت از این مرز و بوم فرمان تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی بسیج را صادر فرمودند.

حجت‌الاسلام مصطفایی بیان کرد: روحیه بسیجی ملت ایران نشئت گرفته از امام راحل و حمایت‌های مقام معظم رهبری است که توانست انقلاب اسلامی را در ماه‌های ابتدای انقلاب و همچنین دوران فتنه از شر شیاطین و احزاب و گروه‌های مخالف نظام نجات دهد.

وی در پایان تصریح کرد: کسی مانند شهید سلیمانی با تمام وجود جهاد کرد و امروز تفکر سلیمانی نجات بخش ملت‌های آزادی‌خواه است.

انتهای پیام
captcha