نهضت اشتغال؛ محور خدمت کمیته امداد قزوین در سال ۱۴۰۱
کد خبر: 4045207
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

نهضت اشتغال؛ محور خدمت کمیته امداد قزوین در سال ۱۴۰۱

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: محور خدمت‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) نهضت اشتغال است چراکه خلأ اشتغال و نبود درآمد موجب شده تا افراد به کمک دیگران نیازمند باشند.

کمیته امداد قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، ناصر ظاهری، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین، در دیدار نوروزی با کارکنان اداره کل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید؛ «دانش‌بنیان و اشتغال‌ آفرین» نام گرفته است.

وی ادامه داد: در چند سال گذشته مقام معظم رهبری در انتخاب نام سال‌ها به مسائل مرتبط با اقتصاد به خصوص تولید تأکید زیادی داشته‌اند که نشان از اهمیت این موضوع دارد و لازم است ما نیز این اهمیت را به خوبی درک کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: امروز همه ما وظیفه داریم که تلاش کنیم تا این سخن رهبر فرزانه انقلاب نه تنها زمین نماند بلکه به بهترین وجه ممکن اجرا شود مردم و کشورمان از این موهبت بهره‌مند شوند.

وی افزود: سال ۱۴۰۱ در کمیته امداد امام خمینی (ره) سال نهضت اشتغال است از این رو سیاست‌های توانمندسازی با رویکرد اشتغال‌زایی با قوت بیشتر استمرار یافته و تلاش می‌کنیم تا بستر شایسته برای ارتقای وضعیت مددجویان را به سمت زندگی عزتمندانه فراهم کنیم.

ظاهری بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده در سال ۱۴۰۱ قرار است کمیته امداد استان قزوین ۱۰ فرصت شغلی برای نیازمندان و محرومان ایجاد کند تا به واسطه اجرای این سیاست زندگی توأم با عزت برای نیازمندان فراهم شود.

انتهای پیام
captcha