برگزاری مسابقه کتابخوانی «کوثر قرآن» ویژه اصحاب رسانه در قزوین
کد خبر: 4046872
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

برگزاری مسابقه کتابخوانی «کوثر قرآن» ویژه اصحاب رسانه در قزوین

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری مسابقه کتابخوانی «کوثر قرآن» به مناسبت ماه مبارک رمضان وی‍‍ژه اصحاب رسانه، فرزندان و خانواده‌های آن‌ها خبر داد.

محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه قزوین

محمد کشاورز، مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، بیان کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن یک دوره مسابقه کتابخوانی مفاهیم قرآن کریم وی‍‍ژه اصحاب رسانه، فرزندان و خانواده‌های آن‌ها از سوره‌های کوثر و قدر برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقه شامل ۱۰ سؤال است که از متن تفسیر طرح شده است. منبع مسابقه که همان تفسیر سوره‌های کوثر و قدر است به‌صورت پی‌دی‌اف (PDF) در سایت سازمان بسیج رسانه به آدرس http://basijmedia.ir و در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

این مسئول اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۱، با ارسال پاسخ نامه به آدرس پستی: قزوین، شهرک کوثر، خیابان اندیشه، نبش خیابان ابوذر جنوبی، پلاک ۹ یا شماره مجازی (واتساپ) ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ و یا ارسال مشخصات خود و شماره گزینه‌های صحیح به صورت یک عدد ۱۰ رقمی از چپ به راست به سامانه پیامکی ۶۶۰۰۰۲۸۸۳۹ در این مسابقه معنوی و فرهنگی شرکت کنند.

کشاورز در پایان تأکید کرد: شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌بایست مشخصات خود از جمله نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، تاریخ تولد، شماره تماس، آدرس و نام رسانه را ثبت کنند.

انتهای پیام
captcha