ثبت‌نام ترم جدید مؤسسه آوای ملکوت میناب آغاز شد
کد خبر: 4056300
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

ثبت‌نام ترم جدید مؤسسه آوای ملکوت میناب آغاز شد

ثبت‌نام دوره جدید آموزش تخصصی و عمومی قرآن مؤسسه آوای ملکوت میناب آغاز شده و کلاس‌های این مؤسسه از ۲۰ خرداد ماه برگزار خواهند شد.

عماد ناصری

عماد ناصری، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت آوای ملکوت میناب در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به ثبت‌نام دوره‌های جدید آموزش قرآن مؤسسه، گفت: این دوره‌ها در سطوح مقدماتی، پیشرفته و تخصصی رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن و تواشیح و هم‌خوانی ویژه آقایان و بانوان در تمام رده‌های سنی، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره ویژه دختران و پسران خردسالان، نوجوانان و جوانان و بانوان و آقایان بزرگ‌سالان است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام تا ۱۶ خردادماه فرصت دارند با شماره‌های ۰۹۰۵۷۵۰۴۷۶۱ و ۰۹۳۸۸۰۶۷۲۷۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مؤسسه واقع در خیابان معلم، جنب اداره اوقاف و امور خیریه میناب مراجعه کنند.

ناصری با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی ویژه استعدادهای قرآنی یادآور شد: این دوره از ۲۰ خردادماه آغاز خواهد شد. همچنین این دوره بر اساس سرفصل‌های سازمان دارالقرآن برگزار و در صورت قبولی شرکت‌کنندگان در آزمون پایان دوره، گواهینامه از سوی سازمان دارالقرآن اعطا می‌شود.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید مکی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۰۶:۲۰
0
0
سلام استاد عزیز ❤️ احسنت ان شاءالله همیشه سالم و سلامت همراه با موفقیت باشید ‌
captcha