اعضای جدید هیئت مدیره اتحادیه قرآنی تعیین شدند
کد خبر: 4059623
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
در چهارمحال‌وبختیاری

اعضای جدید هیئت مدیره اتحادیه قرآنی تعیین شدند

انتخابات اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی چهارمحال‌وبختیاری با حضور بیش از ۵۰ درصد از مدیران مؤسسات واجد شرایط رأی‌دهی برگزار و اعضای جدید هیئت مدیره اتحادیه و بازرسین اتحادیه قرآنی استان تعیین شدند.

انتخابات اتحادیه قرآنی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت(ع) استان امروز چهارم خردادماه با موضوع برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتحادیه و بازرسین استان با حضور مدیران ۳۱ مؤسسه قرآن و عترت(ع) استان برگزار شد که با توجه به ۶۰ مؤسسه قرآنی واجد شرایط برای اعلام رأی، این انتخابات با حضور بیش از ۵۰ درصد از مدیران واجد شرایط رأی‌دهی برگزار شد.

در این مجمع که با حضور حامد حسین‌زاده، معاون حمایت و توانمندسازی مؤسسات قرآن و عترت(ع) معاونت قرآن و عترت(ع) وزارت ارشاد به عنوان ناظر این انتخابات برگزار شد، مدیران قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اعضای سابق هیئت مدیره و هیئت بازرسان اتحادیه قرآنی نیز حضور داشتند.

بر اساس آرای مأخوذه از مدیران مؤسسات حاضر در این انتخابات، روح‌الله امیریان با ۲۵ رأی، مرتضی رفیعی با ۲۰ رأی، فرشته امیری با ۱۷ رأی، سید مسعود حسینی و خدیجه شاهوردی هرکدام با ۱۴ رأی به‌عنوان اعضای جدید هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان معرفی شدند. همچنین رؤيا قائدی، حیدرقلی صدقی و سیفی‌پور به ترتیب با ۱۰، هشت و دو رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره اتحادیه معرفی شدند.

همچنین بر اساس آرای مأخوذه، منصور ایمانی با ۲۳ رأی، زهره میری و زینب محمودی هر کدام با ۱۵ رأی به‌عنوان اعضای جدید هیئت بازرسی اتحادیه قرآنی استان و خدابخش بهرامی با ۱۴ رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل این هیئت معرفی شد.

مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت(ع) چهارمحال‌وبختیاری و انتخابات هیئت مدیره اتحادیه و بازرسین این اتحادیه، ۲۰ اسفندماه سال گذشته در سالن غدیر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، اما مجمع انتخاباتی هیئت مدیره و هیئت بازرسی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت استان به‌دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد مؤسسات حاضر حائز رأی، به دور دوم موکول و امروز این انتخابات برگزار شد.

انتهای پیام
captcha