اسامی برندگان مسابقه «آینه آیات» اعلام شد
کد خبر: 4060819
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور؛

اسامی برندگان مسابقه «آینه آیات» اعلام شد

مراسم قرعه‌کشی مسابقه «آینه آیات» در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی برگزار و اسامی برندگان آن اعلام شد.

به گزارش ایکنا، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقه پیامکی و اینترنتی «آینه آیات» را برگزار کرد.

در این مسابقه مباحث تدبری ۱۰ سوره حمد، فلق، ناس، نصر، ماعون، همزه، زلزال، ضحی، انشراح و عبس در قالب فیلم‌های بیست دقیقه‌ای از سوی اساتید تدبر در قرآن منتشر شده و علاقه‌مندان پس از مشاهده فیلم از طریق سایت مسابقه به نشانی ayeneh.isqa.ir به سوالات آن پاسخ می‌دادند.

در این مسابقه در مجموع بیش از شش هزار نفر شرکت کردند که از بین افرادی که پاسخ‌های صحیح به سوالات داده بوند قرعه‌کشی انجام و 50 نفر به عنوان برنده انتخاب شدند.

از اهداف این طرح می‌توان به انس و مطالعه قرآن و عمل به آن به عنوان ضرورت زندگی توحیدی، آشنایی با مفهوم تدبر و نقش آن در زندگی به واسطه شناخت موضوعات سوره‌ها و عمل به آن و توانایی گام‌بندی یک موضوع برای عمل و رسیدن به عمل به صورت مصداقی اشاره کرد.

اسامی برندگان مسابقه «آینه آیات» اعلام شد

یادآوری‌می‌شود، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور آشنایی و بهره‌گیری از آیات کلام وحی، از سال 1399 مسابقه «آینه آیات» با محوریت تدبر در سوره های قرآن کریم برگزار کرد.

اسامی 50 نفر برنده این مسابقه به این شرح است؛

برندگان مسابقه «آینه آیات» مشخص شدند

انتهای پیام
captcha