دین در فطرت انسان قرار دارد
کد خبر: 4076145
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴

دین در فطرت انسان قرار دارد

امام جمعه استان کرمانشاه گفت: دین در فطرت انسان قرار دارد و از ابتدای خلقت تا روز قیامت دین در فطرت انسان قرار دارد.

آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، با بیان اینکه دین در فطرت انسان قرار دارد، اظهار کرد: دین در فطرت انسان قرار دارد و از ابتدای خلقت تا روز قیامت دین در فطرت انسان قرار دارد.

وی به وقایع عاشورا اشاره کرد و افزود: در روز عاشورا امام حسین(ع) در تمام صحبت‌ها و خطبه‌ها موضوع دین را مطرح می‌کرد و از تمام حوادث اطلاع و آگاهی داشتند تا دین حفظ شود.

آیت‌‍‌الله علما تصریح کرد: امام حسین(ع) برای احیا اسلام حرکت کردند و خانواده ایشان در راه حفظ اسلام همراه بودند و تا آخرین لحظه برای دفاع از اسلام گام برداشتند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه به ۱۲ مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: این شورا به فرمان امام راحل تأسیس شد و امروز مراسماتی، چون راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس و ... توسط این شورا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم روز تاسوعا و عاشورا و برگزاری باشکوه آن، افزود: یکی از مقامات غربی اعلام کرد که ماه محرم و صفر اعلام کرد که ماه محرم و صفر برنامه‌ریزی‌های ما را از بین می‌برد.

آیت‌الله علما به شهادت یکی از افسران نیروی انتظامی کرمانشاه در درگیری با ازاذل و اوباش اشاره و اظهار کرد: دستگاه‌های ذیربط باید موضوع رو پیگیری کنند تا از وقوع چنین حوادثی جلوگیری کنند چرا که پلیس تأمین کننده امنیت جامعه است.

انتهای پیام
captcha