نگاهی به دوره‌های آموزشی دارالقرآن المهدی(عج) چهاردانگه
کد خبر: 4082753
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

نگاهی به دوره‌های آموزشی دارالقرآن المهدی(عج) چهاردانگه

دوره‌های تخصصی روخوانی و روان‌خوانی و تربیت مربی حفظ و همچنین دوره‌های فرهنگی و هنری در دارالقرآن المهدی(عج) چهاردانگه برگزار می‌شود.

دارالقرآن المهدی(عج) چهاردانگهبه گزارش ایکنا، کلاس‌های تخصصی روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم با تدریس مهدی توکلیان، پنجشنبه‌های هر هفته، ساعت 18 تا 19:30 از سوی دارالقرآن المهدی(عج) چهاردانگه ویژه آقایان در تمام مقاطع سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود. مشابه دوره فوق نیز با تدریس خانم سجادی‌تبار، ویژه بانوان بالای 18 سال روزهای یکشنبه و سه‌شنبه، ساعت 9 تا 12 تشکیل خواهد شد.

همچنین مهد قرآن ویژه گروه سنی 5 و 6 سال با استفاده از روش‌های آموزش نوین مفاهیم دینی به کودکان همراه با سرفصل‌هایی چون آموزش‌های مهارتی و درسی پیش از دبستان، مهارت‌های قرآنی، ریاضی، علوم و نشانه‌های فارسی و قرآنی برپا می‌شود.

طی این دوره که با تدریس زهرا هاشمی همراه است، کودکان از مفاهیم آموزشی همراه با بازی‌های کودکان، شعرخوانی و قصه‌گویی بهره‌مند می‌شوند.

برگزاری سلسله جلسات تفسیر قرآن با محوریت خانواده و سبک زندگی دینی با تدریس حجت‌الاسلام قلی‌وند، مدرس حوزه علمیه، شنبه‌ها از ساعت 16 تا 18، نخستین دوره تربیت مربی حفظ با تدریس محمد عبادی، حافظ کل قرآن، همراه با آشنایی با روش‌ها و فنون حفظ و کلاس‌های تخصصی حفظ ویژه بانوان با تدریس رویا قریشی، چهارشنبه‌ها ساعت 15 تا 18 از دیگر دوره‌های دارالقرآن المهدی(عج) است.

آموزش خوشنویسی نسخ و ثلث(خط قرآنی)، آموزش خط تحریری با خودکار در دو مرحله مقدماتی و پیشرفته با تدریس عطاالله افتخاری، آموزش بافت تابلوفرش(آیات قرآن) همراه با آموزش فنون فرش‌بافی با تدریس اسماعیلی‌فرد، روزهای پنجشنبه، ساعت 10 از جمله دوره‌های هنری و فرهنگی این مؤسسه است.

دارالقرآن المهدی(عج) در چهاردانگه، خیابان افشین، جنب آتشنشانی قرار دارد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 55262211 تماس بگیرند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha