جذب مربی برای طرح فراگیر «دعوت جهانی به قرآن در ایران»
کد خبر: 4088058
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

جذب مربی برای طرح فراگیر «دعوت جهانی به قرآن در ایران»

مجمع بین‌المللی دعوت جهانی قرآن استان قم برای اجرای طرح فراگیری فهم معانی آیات از مربیان علاقه‌مند، دعوت به همکاری می‌کند.

جذب مربی قرآنبه گزارش ایکنا، مجمع بین‌المللی و کارشناسان دعوت جهانی قرآن کریم استان قم از میان بانوان و آقایان علاقه‌مند مربی قرآن جذب می‌کند.

این جذب مربیان به منظور اجرای طرح فراگیری دعوت به قرآن در ایران(آموزش روخوانی و روان‌خوانی در وهله نخست) و دوره‌های فهم معانی آیات، تدبر و تأمل در مصحف شریف در تمامی عرصه‌های زندگی در بستر فضای مجازی، به صورت پروژه‌ای انجام خواهد شد.

گذراندن و اخذ مدرک دوره ترجمه و مفاهیم قرآن(حداقل 60 درس)، توانایی قرائت صحیح قرآن(رعایت قواعد تجویدی) و علاقه‌مند به تدریس دوره ترجمه و مفاهیم قرآن از جمله شرایط پذیرش مربیان است.

مربیان علاقه‌مند برای ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی https://davatejahani.ir مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل کنند.

یادآور می‌شود، مجمع بین‌المللی دعوت جهانی به قرآن کریم از سوی جمعی از متخصصان و کارشناسان این عرصه در قم فعالیت می‌کند و دوره‌هایی چون آموزش روخوانی و تجوید قرآن، آموزش ترجمه و مفاهم، آموزش نکات تدبری و معارفی قرآن، راه‌های کسب آرامش، تربیت دینی فرزندان، دوره‌هایی با عنوان اسلام در مسیر تاریخ و افتصاد اسلامی را با محوریت حضوری و مجازی برگزار می‌کند.

مجمع بین المللی دعوت جهانی قرآن کریم در قم، خیابان بسیج، کوچه 3، پلاک 30 قرار دارد. همچنین کانال این مجمع در پیام‌رسان ایتا به نشانی admin_channels@ است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن دارابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۲۱:۳۴
0
0
سایت خوبی است
captcha