نمایش ماهیت جنایتکارانه اسرائیل در مسجدالاقصی
کد خبر: 4088187
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹
سخنگوی حماس تأکید کرد:

نمایش ماهیت جنایتکارانه اسرائیل در مسجدالاقصی

سخنگوی جنبش حماس در سخنانی تأکید کرد که رخدادهای این روزهای مسجدالاقصی نشان‌دهنده ماهیت جنایتکارانه و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایکنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، فوزی برهوم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» گفت که حوادث مسجدالاقصی نشان‌دهنده ماهیت جنایتکارانه و تفکر نژادپرستی حاکم بر صهیونیست در تعامل با ملت و مقدسات فلسطین است.

وی با بیان اینکه یورش.های مکرر به مسجدالاقصی نشان‌دهنده میزان جنایت و ظلم علیه ملت فلسطین است، تأکید کرد که ملت فلسطین با مقاومت در برابر یورش‌ها و عملیات یهودی‌سازی، توانست این یورش‌ها را به یک چالش امنیتی، سیاسی و نظامی برای رژیم صهیونیستی تبدیل کند.

سخنگوی حماس از شهروندان فلسطینی در کرانه باختری، قدس اشغالی و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ خواستار تداوم حضور در مسجدالاقصی و دفاع از آن با تمام توان شد و گفت: وظیفه دینی و ملی تمام کشورهای اسلامی و عربی حمایت و پشتیبانی از ملت و مقدسات فلسطین است.

یادآور می‌شود، از صبح امروز دوشنبه همزمان با آغاز اعیاد یهودی یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تشدید شده و تدابیر شدید نظامی در قدس اشغالی برقرار شده است.

انتهای پیام
captcha