حکام سازشگر عرب گماشته آمریکا برای منافع صهیونیست‌ها هستند
کد خبر: 4089643
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
شیخ ماهر حمود:

حکام سازشگر عرب گماشته آمریکا برای منافع صهیونیست‌ها هستند

دبیر کل اتحادیه علمای مقاومت در لبنان با تأکید بر اینکه رژیم‌های سازشگر عرب در مبارزه با رژیم صهیونیستی ارزش راهبری ندارند، تأکید کرد: رویارویی آتی با تل‌آویو، نبرد نیمه نهایی تا نابودی این رژیم است.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، شیخ ماهر حمود، دبیر کل اتحادیه علمای مقاومت در لبنان تأکید کرد: محور مقاومت در منطقه علی‌رغم فشارها و محاصره‌های قدرت‌های استکباری و استعمار غربی ـ صهیونیستی به حمایت همه جانبه از مقاومت فلسطین ادامه می‌دهد.

او در گفت‌وگو با فلسطین الیوم جنبش‌های مقاومت فلسطین را رکن اساسی جنبش‌های جبهه مقاومت در منطقه خواند که با رژیم صهیونیستی در حال مبارزه هستند و افزود: جنبش‌های مقاومت به حمایت خود از جنبش‌های مقاومت فلسطین تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

شیخ حمود درباره تشدید عملیات‌های مقاومتی در مناطق کرانه باختری و بخصوص در جنین و نابلس گفت: واضح است که اشغالگران اسرائیل می‌بینند، کرانه باختری دیگر مانند گذشته نیست و با تشدید تنش امنیتی و نظامی علیه این رژیم اوضاع از کنترل خارج شده است.

نیروهای مقاومت؛ حاکم میدان نبرد در کرانه باختری

این شخصیت دینی لبنان تأکید کرد: کسی که هم اینک بر میدان حکومت می‌کند دلاورمردان مقاومت در کرانه باختری هستند که عملیات‌های مقاومت را با اشکال مختلف آن در نقاط تماس با نظامیان اشغالگر و در داخل شهرک‌های صهیونیست‌نشین و شهرهای اشغالی بزرگ انجام دادند که به کشته و زخمی شدن نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست که اندیشه‌های افراطی دارند، منجر می‌شود.

معتکفان مسجد الاقصی؛ مدافعان قبله نخست امت اسلامی

شیخ حمود درباره حوادث میدانی در مسجد الاقصی و قدس و افزایش حملات شهرک‌نشینان صهیونیست نیز تأکید کرد: نگاهبانان مسجد الاقصی و تحصن‌کنندگان در آنجا سد محکمی برابر رژیم اشغالگر در دفاع از مسجد با همه دارایی‌هایشان هستند.

نبرد آتی، نبرد نیمه‌نهایی تا نابودی اسرائیل

دبیر کل اتحادیه جهانی علمای مقاومت درباره رویارویی آتی جبهه مقاومت با رژیم اشغالگر گفت: هیچ کسی نمی‌تواند شکل رویارویی آتی با دشمن را متصور شود. پیش‌بینی وقایع این نبرد که شعاع آن تا مناطق وسیعی گسترش می‌یابد، دشوار است.

وی با اشاره به اینکه نبرد بعدی با دشمن نیمه سرنوشت‌ساز خواهد بود، افزود: شاید با توجه به داده‌های بررسی شده، نبرد نیمه نهایی در نابودی اسرائیل و ویرانگر باشد.

دول سازشگر ارزش راهبردی ندارند

شیخ حمود درباره عادی‌سازی روابط رژیم‌های عربی با اشغالگران صهیونیستی هم گفت: شتاب سازش با رژیم اشغالگر تحت حمایت آمریکا و بدون اعتنا به حقوق ملت فلسطین و آرمان آن هیچ واقعیتی را تغییر نخواهد داد و فلسطینیان به دفاع از سرزمین و مقدسات خود تا آزادی فلسطین ادامه می‌دهند.

او تأکید کرد: دول سازشگر در نبرد با دشمن صهیونیستی ارزش راهبردی ندارند. حکام این رژیم‌ها از سوی آمریکا و انگلیس برای خدمت به پروژه استعماری صهیونیستی در منطقه گماشته شدند.

شیخ حمود گفت: همه به ملت‌های عربی به عنوان اصول دفاع از آرمان فلسطین متکی هستند.

انتهای پیام
captcha