مرحله استانی مسابقات قرآن سپاه ثارالله کرمان برگزار شد
کد خبر: 4089757
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵

مرحله استانی مسابقات قرآن سپاه ثارالله کرمان برگزار شد

مرحله استانی چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن ویژه پاسداران و سربازان سپاه ثارالله استان کرمان و بیست‌ویکمین دوره مسابقات قرآن ویژه بانوان شاغل در سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.

مرحله استانی مسابقات قرآن سپاه ثارالله کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، سرهنگ رضا موحد، مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان و مسئول برگزاری مسابقات قرآن، امروز، ۱۲ مهرماه و در حاشیه برگزاری مرحله استانی چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن ویژه پاسداران و سربازان سپاه ثارالله استان کرمان و بیست‌ویکمین دوره مسابقات قرآن ویژه بانوان شاغل در سپاه ثارالله استان، بیان کرد: بیش از ۲۰۰ نفر در سطح استان در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در رشته‌های مفاهیم، قرائت، ترتیل و اذان برگزار شد و کسانی که در این مرحله حد نصاب امتیازات را کسب کنند به مرحله سراسری مسابقات که آذرماه سال جاری در مشهد برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

موحد با بیان اینکه سال گذشته جامعه قرآنی سپاه ثارالله استان کرمان رتبه‌های خوبی در مرحله سراسری و در مسابقات قرآن نیروهای مسلح و ارتش کسب کردند، افزود: در سال گذشته ثاراللهیان استان در بخش آقایان موفق به کسب ۵ رتبه برتر شدند که از این تعداد، ۳ نفر نیز در مسابقات نیروهای مسلح رتبه‌های برتر را به دست آوردند.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر رشته حفظ ۵ جزء توسط رسول دوست‌محمدی در مسابقات ارتش عمان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، گفت: ۳ نفر از بانوان پاسدار شاغل در سپاه ثارالله استان کرمان سال گذشته در مسابقات سراسری قرآن سپاه رتبه‌های برتر را کسب کردند. همچنین یکی از بانوان در رشته حفظ ۵ جزء موفق به کسب رتبه اول در مسابقات قرآن نیروهای مسلح شد.

مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان بیان کرد: کسب رتبه‌های برتر در مسابقات قرآن سبب شد سپاه ثارالله استان کرمان در بین تمام رده‌های سطح سپاه در سراسر کشور رتبه چهارم کشوری را به دست آورد.

انتهای پیام
captcha