ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت امروز کشور است
کد خبر: 4098898
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
معاون پارلمانی و حقوقی رئیس‌جمهور:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت امروز کشور است

معاون پارلمانی و حقوقی رئیس‌جمهور گفت: امروز بیش از هر چیز دیگری به ترویج روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم، چراکه دشمنانی داریم که دست از توطئه‌چینی برنمی‌دارند.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی و حقوقی رئیس جمهور

به گزارش ایکنا از البرز، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی و حقوقی رئیس‌جمهور، امروز، ۲۱ آبان‌ماه در دیدار با خانواده‌های شهیدان نظم و امنیت علی‌اصغر قورت‌بیگلو و سیدروح‌الله عجمیان که با همراهی مجتبی عبداللهی، استاندار البرز انجام شد، گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند گرامیداشت یاد شهدا مانند خود شهادت است و فرهنگ ایثار و مقاومت در طول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی از جمله بیماری کرونا سبب ارائه خدمات ویژه به مردم شد.

وی بیان کرد: کشور ایران اسلامی همواره در معرض توطئه دشمنان است و امروز بیش از هر چیز دیگری به روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم، چراکه دشمنانی داریم که دست از توطئه‌چینی برنمی‌دارند. بنابراین، باید فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده در کارهای فرهنگی، رسانه‌ای و هنری استمرار یابد و این فرهنگ منتقل شود.

وی ادامه داد: خانواده شهید روح‌الله عجمیان رزمنده و همه بسیجی هستند؛ این خانواده فرزندانی تربیت کردند که در مقابل دشمن و فتنه‌گران می‌ایستند. این موارد مسئولیت همه ما را افزون می‌کند و ما وظیفه داریم که راه شهدا را استمرار ببخشیم و از نظام اسلامی پاسداری، خدمت به مردم را در اولویت و از مشکلات مردم گره‌گشایی کنیم.

معاون پارلمانی و حقوقی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت تلاش می‌کند تا از این مرحله عبور کنیم، گفت: باید در خدماتی که ارائه می‌شود و تلاشی که برای بهبود اوضاع صورت می‌گیرد وقفه‌ای ایجاد نشود. امیدوارم در مقابل شهدا سربلند باشیم و بتوانیم شرایط بهتری را برای کشور رقم بزنیم.

انتهای پیام
captcha