فضای مجازی در اختیار دشمن قرار دارد
کد خبر: 4100529
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳

فضای مجازی در اختیار دشمن قرار دارد

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه امروزه فضای مجازی در اختیار دشمن قرار دارد گفت: دشمنان از ایجاد هیچ‌گونه فسادی علیه نظام اسلامی، کوتاهی نمی‌کند.

علی نظری، رئیس دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، عصر پنج‌شنبه، ۲۶ آبان در بازدید از غرفه‌های چهارمین «رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج» در استان لرستان که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد در حال برگزاری است، در سخنانی برپایی چنین رویدادهایی را در راستای شناسایی استعدادها و حمایت از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های انسانی استان در حوزه دیجیتال دانست و اظهار کرد: دانشگاه لرستان، این آمادگی را دارد که در چارچوب وظایف، از این استعدادها حمایت کند.

رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان با بیان اینکه این همه استعداد که در حوزه دیجیتال در استان لرستان وجود دارد را باید دریابیم و حمایت کنیم، افزود: این‌گونه استعدادهای انسانی که در حوزه فضای دیجیتال و مجازی فعالیت می‌کنند بایستی در صدر مزیت‌ها و فرصت‌های استان لرستان، قرار گیرند.

نظری با یادآوری اینکه برگزاری رویداد محتوای دیجیتال بسیج استان لرستان، در واقع، بازتابی از استعدادهایی است که در استان لرستان وجود دارد، گفت: مجموعه این‌گونه فعالیت‌ها، برنامه‌ها و رویدادها، در راستای بسترسازی برای تمدن‌سازی نوین اسلامی است.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه شاهد هستیم که فضای مجازی در اختیار دشمن است؛ دشمنی که از ایجاد هیچ‌گونه فسادی علیه نظام اسلامی، کوتاهی نمی‌کند، اضافه کرد: در چنین وضعیتی، برگزاری رویدادهایی همچون تولید محتوای دیجیتال بسیج لرستان، میدان ‌دادن به دانش‌آموزان و دانشجویان مستعد است تا همچون دوران دفاع مقدس، در میدان جنگ نرم نیز، بتوانند در مقابله با دشمن، موفق باشند.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان با اذعان به اینکه پیامدهای برگزاری این رویداد، برای استان لرستان و کشور، مثبت خواهد بود، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های کاری‌ من، این است که در مراکز آموزش عالی شهرستان‌های استان لرستان نیز امکانات و زیرساخت‌های کافی برای حمایت از چنین استعدادهایی فراهم شود.

انتهای پیام
captcha