رئیس دانشگاه فرهنگیان از ایکنا بازدید کرد + عکس
کد خبر: 4100659
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

رئیس دانشگاه فرهنگیان از ایکنا بازدید کرد + عکس

رئیس دانشگاه فرهنگیان با حضور در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از مراکز مختلف سازمان از جمله تحریریه ایکنا بازدید کرد.

رضا صحراییبه گزارش ایکنا، رضا صحرایی، رئیس دانشگاه فرهنگیان صبح امروز 28 آبان‌ماه با حضور در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از بخش‌های مختلف این سازمان بازدید کرد. هادی مولوی‌دوست، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان نیز در این بازدید حضور داشت. 

تحریریه فارسی و بین‌الملل ایکنا از جمله بخش‌های سازمان قرآنی دانشگاهیان بود که مورد بازدید قرار گرفت و در ادامه نشستی بین مدیران دانشگاه فرهنگیان و سازمان قرآنی دانشگاهیان برگزار شد.

در این نشست علاوه بر معرفی توانمندی‌های هر دو مجموعه و زمینه‌های همکاری به بخشی‌هایی از مهم‌ترین اقداماتی که از سوی دو دستگاه در حوزه قرآن صورت گرفته است، اشاره شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان در بخشی از این نشست به میزبانی این دانشگاه از جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور در دوره آینده اشاره کرد و در ادامه خواستار استفاده از تجارب و امکانات سازمان قرآنی دانشگاهیان و خبرگزاری ایکنا در برگزاری بهتر این جشنواره شد.

همچنین در این نشست مباحثی در مورد برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان مورد تأکید قرار گرفت.

بخش دیگری از مباحث مطرح شده در این نشست برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن بود که در این بخش نیز بر همکاری دو مجموعه تأکید شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان از ایکنا بازدید کرد

در ادامه این بازدید، رضا صحرایی با حضور در استودیومبین به سؤالات خبرنگار ایکنا پیرامون فعالیت‌های دانشگاه فرهنگیان و به خصوص فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده در حوزه قرآن پاسخ داد که متن آن به زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام
captcha