متعهد به پاسداری از خون شهدا هستیم
کد خبر: 4101642
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

متعهد به پاسداری از خون شهدا هستیم

امام جمعه بهنمیر در دیدار با فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج این شهر، گفت: همه ما در حفظ نظام اسلامی و خون شهدا مسئول هستیم.

به گزارش ایکنا از مازندران، نشست حجت‌الاسلام محمدحسن شریف‌تبار، امام جمعه بهنمیر به مناسبت هفته بسیج، روز گذشته، اول آذرماه با فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج این شهر در دفتر امام جمعه برگزار شد.

در آغاز این نشست، فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج به ارائه گزارش عملکرد از فعالیتهای فرهنگی حوزه‌های مقاومت بسیج پرداختند.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام محمدحسن شریف‌تبار، امام جمعه بهنمیر، ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که از برکات آن ملت و کشور بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه بسیج لشکر مخلص خداست، اظهار کرد: دلیل شکست‌ناپذیری جمهوری اسلامی ایران بسیج و تفکر بسیجی است.

شریف‌تبار تصریح کرد: مسیر انقلاب مسیر حق است، این مملکت با عنایت پرودگار و امام زمان(عج) و اخلاص شهدا به راه خویش ادامه خواهد داد. پیروزی اسلام و مسلمانان حتمی است، چراکه مردم پشتیبان آن هستند و به حول و قوه الهی، جمهوری اسلامی ایران، زیر سایه امام زمان(عج) پیروز است. ملت ما با وحدت، همبستگی و اطاعت از امام خامنه‌ای، همچنان در راه حفظ جمهوری اسلامی ایران ایستادگی می‌کند.

شریف‌تبار در پایان تأکید کرد: همه ما در حفظ نظام اسلامی و حفظ خون شهدا مسئول هستیم، امروز سکوت در برابر جنایت منافقین خیانت به ملت و کشور است.

انتهای پیام
captcha