کودکان قرآنی البرز تقدیر می‌شوند
کد خبر: 4102697
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

کودکان قرآنی البرز تقدیر می‌شوند

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان البرز با اشاره به اینکه همزمان با هفته بسیج برنامه‌های متعددی توسط مؤسسات قرآنی استان برگزار می‌شود، گفت: تقدیر از کودکان فعال قرآنی از جمله این برنامه‌هاست.

فرخ لقا پورمختار مدیرعامل اتحادیه‌ موسسات قرآنی البرز

فرخ‌لقا پورمختار، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان البرز اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج برنامه‌های فرهنگی و قرآنی متعددی توسط مؤسسات قرآنی استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مؤسسات قرآنی از کانون‌های پویا و فعالی هستند که در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های زیادی را اجرا می‌کنند، افزود: تقدیر از کودکان فعال قرآنی که به‌طور مستمر در کلاس‌ها حضور دارند از جمله این برنامه‌هاست.

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان البرز بیان کرد: تقدیر از این کودکان انگیزه‌ای می‌شود تا آنها فعالیت‌های قرآنی را با جدیت بیشتری دنبال کنند. بنابراین، مدیران مؤسسات قرآنی باید تشویق از کودکان را در دستورکار قرار دهند؛ حتی شده با یک هدیه کوچک.

پورمختار در ادامه به برگزاری برخی از کلاس‌های آموزشی در مراکز قرآنی اشاره کرد و افزود: برخی از مؤسسات فعال استان در راستای تعامل بیشتر با نوجوانان اقدام به برگزاری دوره‌های کمک آموزشی با استفاده از اساتید مجرب کرده‌اند. همچنین به‌مناسبت هفته بسیج کرسی‌های تلاوت قرآن ویژه دانش‌آموزان در مؤسسات قرآنی استان برگزار شد که با استقبال خوب مخاطبان همراه بود.

انتهای پیام
captcha