ایران قوی از مسیر بسیجی بودن می‌گذرد
کد خبر: 4103847
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷

ایران قوی از مسیر بسیجی بودن می‌گذرد

معاون فرهنگی هنری بسیج با اشاره به اینکه بسیج پیونددهنده میان امام و امت است، بیان کرد: ایران قوی از مسیر بسیجی بودن و الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس محقق خواهد شد و همه باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ بسیجی تلاش کنند.

سردار علی مقواساز

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه اراک، سردارعلی مقواساز، معاون فرهنگی هنری بسیج،  امروز، 10 آذر، در آیین اختتامیه جشنواره «رسالت ماندگار» گفت: بسیج از عنایت‌های الهی و معجزه انقلاب اسلامی و ماندگارترین یادگار امام خمینی(ره) است و بسیجیان در راستای جهاد فی سبیل‌الله گام برمی‌دارند.

مقواساز اظهار کرد: بسیج محل عبادتگاه مؤمنین و محل فعالیت مجاهدان در راه خداست و این نهاد انقلابی امروز در همه صحنه‌ها کارآمد و توانمند ظاهر شده و به یک الگو تبدیل شده است. امسال برنامه‌های هفته بسیج با تنوع بسیار برگزار شد که مهم‌ترین آن دیدار بسیجیان با رهبری بود و ایشان در این دیدار بیانات راهبردی و حکیمانه‌ای داشتند که امروز باید به لایه‌های بسیج منتقل و محقق شود؛ چراکه بیانات مقام معظم رهبری برای بسیجیان فصل‌الخطاب است و کلام ایشان همواره مشگل‌گشا و نجات دهنده امت اسلام بوده و امروز این کلام نورانی باید به نسل جدید جامعه منتقل شود.

وی یادآور شد: کلام مقام معظم رهبری خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است و مسیر را برای مردم و پیشرفت کشور باز می‌کند و امروز بسیجیان نباید بگذارند کلام معظم‌له مورد غفلت قرار گیرد و باید آحاد جامعه در راستای تحقق فرمایشات رهبری تلاش کنند.

مقواساز بیان کرد: بسیج پیونددهنده میان امام و امت است و ارتباط مقام معظم رهبری با بسیجیان همچون ارتباط پدر با فرزندان است؛ از این رو بسیج نقش مهمی در راستای نهادینه کردن فرمایشات رهبری دارد. توکل برخدا، بسیجی ماندن و بسیجی عمل کردن، قدردان بسیج بودن، کمک به مردم در حوزه‌های مختلف و رفع توطئه‌های دشمنان مهم‌ترین توصیه‌های مقام معظم رهبری به بسیجیان بود که باید همواره مورد توجه باشد.

مقوا ساز بیان کرد: فعالیت‌های بسیج توأم با معنویت و ارتباط با خداوند متعال و برای رضایت الهی است و بسیجیان باید انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی خود بازگردانند. بسیج همواره هوشیار به نقشه‌های دشمنان و استکبار جهانی است و باید مردم را از شر توطئه‌های دشمنان در امان نگه دارد.

معاون فرهنگی بسیج اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و سربلندی است و مسیر تمدنی خود را به سرعت طی می‌کند و بسیجیان در این راستا نقش مهمی دارند. کمک به مردم‌ در حوزه‌های مختلف رسالت مهم بسیجیان است و امروز در شرایطی که دشمنان انقلاب در جنگ شناختی با دنبال ادراک‌سازی غلط هستند بسیج باید نقش‌آفرینی گسترده داشته باشد.

وی افزود: دشمن با دروغ، نیرنگ، فریب و عملیات‌های روانی به جنگ شناختی آمده تا مردم را از آینده انقلاب ناامید کند و بسیجیان در این راستا باید پیشگام خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان باشند و با امیدآفرینی توطئه‌ها را خنثی کنند. جهاد تبیین با شکل چهره به چهره از رسالت‌های مهم بسیجیان است و قطعا این فریضه مهم باید با ابتکار و خلاقیت انجام شود. ایران قوی از مسیر بسیجی بودن و الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس محقق خواهد شد و همه باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ بسیجی تلاش کنند.

انتهای پیام
captcha