مراسم گرامیداشت شهدای امنیت در اغتششات اخیر در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4104020
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰

مراسم گرامیداشت شهدای امنیت در اغتششات اخیر در گلستان برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهدای امنیت در اغتششات اخیر با عنوان«تا پای جان برای ایران» با حضور استاندار گلستان و جمعی از مسئولین امروز، ۱۱ آذر در سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

همایش تا پای جان برای ایران و گرامیداشت شهدای امنیت در گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، مراسم گرامیداشت شهدای امنیت در اغتششات اخیر با عنوان «تا پای جان برای ایران» با حضور استاندار گلستان و جمعی از مسئولین امروز، ۱۱ آذر در سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

استاندار گلستان در این مراسم گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمن همواره با راه‌اندازی جنگ منطقه‌ای و جنگ نظامی به دنبال این بود که اهداف انقلاب ما محقق نشود و پس از آن نیز در قالب جنگ نرم و شبیخون فرهنگی این توطئه‌ها ادامه یافت.

زنگانه افزود: در جنگ تحمیلی از کیان کشور دفاع کردیم اما در جنگ نرم چون ابعاد نامشخصی دارد، نمی‌توان به روشنی با دشمن مقابله کرد و به همین دلیل شاهد بروز برخی غفلت‌ها هستیم.

استاندار گلستان گفت: در شرایط فعلی که دشمن با بکارگیری همه ابزار و ظرفیت‌های خود به دنبال وارد کردن آسیب به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اهمیت و ضرورت جهادتبیین بیش از پیش نمایان می‌شود.

وی با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی در طراحی و اجرای اغتشاشات اخیر گفت: به زودی خواهیم دید که خداوند از صهیونیست و آمریکا بخاطر فسادآفرینی در جهان انتقام سختی خواهد گرفت.

استاندار گلستان ادامه داد: کشتن زنان و کودکان و طغیان در سراسر جهان، گوشه‌ای از ظلم و جنایت این کشورهای مستکبر است که می‌خواهند تفکرات منحوس خود را به سایر کشورها تحمیل کنند.

زنگانه گفت: تکلیف ما در این شرایط کاملا مشخص است و در برابر جوانان باید تبیین و روشنگری کنیم تا بدانند کسانی که پرچمدار جریان دفاع از آزادی زنان هستند چه جنایتی در حق این ملت انجام دادند.

در این مراسم اقشار مختلف مردم برای گرامیداشت یاد و خاطره بسیجی شهید سید روح‌الله عجمیان و طلبه شهید آرمان علی‌وردی از شهدای مدافع امنیت که در حوادث و اغتشاشات اخیر به شهادت رسیدند حضور داشتند.

 

انتهای پیام
captcha