اجرای طرح «مهمان نهاد» در دانشگاه تفرش
کد خبر: 4104135
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

اجرای طرح «مهمان نهاد» در دانشگاه تفرش

طرح «مهمان نهاد» ویژه دانشجویان جدیبدالورود دانشگاه تفرش برگزار شد.

اجرای طرح مهمان نهاد

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تفرش، حجت‌الاسلام ابراهیم باقرزاده، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش، امروز، 12 آذر، در دیدار با دانشجویان جدیدالورود خطاب به آنان گفت: شما دانشجویان امانت هستید و این امر مسئولیت سنگینی را برعهده مسئواتن دانشگاه می‌گذارد و بر ما واجب است که این امانت را با بار علمی بالا تحویل جامعه دهیم.

وی برگزاری نشست جهاد تبیین ویژه دانشگاهیان، جلسات کارآفرینی به منظور آشنایی دانشجویان با صنعت و کارآفرینی با ارائه علمی توسط اعضای هیئت علمی در مسجد دانشگاه را از جمله برنامه‌های مهم نهاد رهبری دانشگاه در راستای تبیین جهاد تبیین برای دانشجویان عنوان کرد.

حجت‌الاسلام باقرزاده با اشاره به این که جهاد تبیین تکلیف اصلی و یکی از رسالت‌های مهم نهاد رهبری در دانشگاه‌هاست تصریح کرد: جهاد تبیین واجب فوری و یکی از عرصه‌های مهم مبارزه‌ دائمی جریان حق و باطل است و مسئولان نهاد رهبری باید در تحقق این امر تلاش کنند.

وی ادامه داد: امروز دشمن با جعل اخبار و اطلاعات نادرست فرهنگ ما را در فضای مجازی نشانه گرفته است و رسالت ما در برابر هجمه آنان فراهم کردن زمینه‌های رشد و تعالی اندیشه جوانان در برابر اخبار جعلی است. برگزاری نشست‌های جهاد تبیین بستری مناسب برای پاسخگویی به ابهامات دانشجویان وجلوگیری از نفود دشمن است.

انتهای پیام
captcha