قاب رسانه ملی محلی برای نشان دادن نخبگان استانی باشد
کد خبر: 4111276
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما:

قاب رسانه ملی محلی برای نشان دادن نخبگان استانی باشد

معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه رسانه ملی در استانها، سیاست‌های خود را در چهارچوب زیست بوم مناطق مختلف پیش خواهد برد تاکید کرد: قاب رسانه ملی باید محلی برای نشان دادن نخبگان استانی در همه حوزه ها باشد.

حسن عابدینی، معاون امور استانهای صداوسیمابه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حسن عابدینی، معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما، امروز 11 دیماه، در مراسم معرفی مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه معتقدیم ایران فقط تهران نیست گفت: در رویکرد جدید رسانه ملی تلاش می‌شود در چهارچوب عدالت گستری به همه ظرفیتهای تمام مناطق کشور توجه شود.

وی اضافه کرد: هویت محوری هم به عنوان موضوع دیگر مورد توجه در سیاستهای جدید سازمان، بخش لاینفک فرهنگ و تمدن ایرانی ماست که رنگین کمانی از قومیتها، زبانها، لهجه ها و فرهنگ و آیینهاست.

عابدینی، گفت: بر اساس برنامه ریزیهای صورت گرفته، حداقل روزانه 10 ساعت از برنامه‌های استانی در 5 شبکه ملی پخش خواهد شد که افزایش قدرت و امنیت ملی را فراهم خواهد کرد.

معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه رسانه ملی در استانها، سیاستهای خود را در چهارچوب زیست بوم مناطق مختلف پیش خواهد برد تاکید کرد: قاب رسانه ملی باید محلی برای نشان دادن نخبگان استانی در همه حوزه ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس سند تحول رسانه ملی، این سازمان علاوه بر دانشگاه بودن برای ارتقای بینش افکار عمومی باید آوردگاهی برای مقابله با تحریف، تحریم و فتنه‌های دشمنان نظام، قرارگاهی برای پراکندن امید در جامعه و آسایشگاهی برای نشان دادن زیباییها و هنرمندی ها باشد.

عابدینی، با بیان اینکه جنگ ابزار در حال تبدیل شدن به جنگ افکار است مهمترین وسیله در جنگ افکار را رسانه دانست و بر ضرورت تقویت رسانه در همه ابعاد تاکید کرد.

وی با بیان اینکه آنچه الان مهم است تقویت رسانه‌هاست، ادامه داد: سوال اینجاست، چرا طی ۲۰ سال گذشته این چنین با تمام قدرت از حوزه نظامی و سیاسی و اقتصادی به جنگ تمام عیار با جمهوری برخواسته است که البته شاید رمز و راز این سوالات در شخصیتی است که فردا مراسم برای شهادت او گرفته خواهد شد. 

معاون امور استان‌های صدا و‌ سیما افزود: حاج قاسم سلیمانی هندسه نوین قدرت جهانی را تغییر داد که قطعاً هیچ کسی نمی‌تواند این موضوع را رد کند زیرا ایشان با درایت توانست تا پنج راهبرد در منطقه غرب آسیا را با شکست روبه‌رو کند.  

وی گفت: آمریکایی‌ها آمدند تا جنگ میان قومیت‌ها و مذاهب را راه بیندازند و مهم‌ترین ابزار آن داعش بود و حتی جنگ ۳۰ ساله برای آن پیش‌بینی کردند. 

عابدینی یادآور شد: اما جمهوری اسلامی ایران توانست این فتنه را در کمتر از ۶ سال مهار کند و از حوزه سرزمینی متلاشی کنند. 

در پایان این مراسم اکبر رضایی تبریزی به عنوان مدیرکل جدید صداو سیمای مرکز آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات مرتضی صفری قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha