آغاز توزیع قلک‌های آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب
کد خبر: 4112929
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰

آغاز توزیع قلک‌های آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب

آسایشگاه سالمندان و معلولین قم یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین مراکز نگهداری و توانبخشی شبانه‌روزی کشور توزیع قلک‌های آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب را جهت تامین هزینه‌های جاری از جمله هزینه‌های دارو، نگهداری و همچنین تعمیر آسایشگاه آغاز کرده است.

آغاز توزیع قلک‌های آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاببه گزارش ایکنا از قم، موسسه خیریه انوار آفتاب جهت تامین هزینه‌های جاری از جمله هزینه‌های دارو و نگهداری و همچنین برای تعمیر آسایشگاه این فرشتگان زمینی آغاز به پخش قلک‌های این موسسه بین خیرین محترم کرده است.

نیکوکاران یا شرکت‌ها و سازمان‌های علاقه‌مند می‌توانند جهت هماهنگی و یا دریافت این قلک‌ها برای کارکنان شرکت خود با شماره 09207207200 تماس حاصل و یا به آدرس قم، میدان شهید محلاتی، آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب مراجعه کنند.

مؤسسه انوار آفتاب شامل سه مرکز آسایشگاه سالمندان و معلولین قم، مرکز آموزشی و توانبخشی اوتیسم جهت آموزش کودکان طیف اتیسم و والدین ایشان و مرکز مثبت زندگی با 740 پرونده خانواده‌های نیازمند دارای فرزند معلول و می‌باشد.

آسایشگاه سالمندان و معلولین قم یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین مراکز نگهداری و توانبخشی شبانه‌روزی کشور می‌باشد و با کمک مردم نیکوکار اداره می‌گردد.

این آسایشگاه خیریه در حال حاضر پذیرای بیش از 420 نفر از سالمندان و معلولین ذهنی می‌باشد که نیمی از سالمندان و حدود 25 درصد معلولین مقیم این مرکز مجهول‌الهویه و بی‌‌سرپرست هستند.

تمام نیازهای این عزیزان از قبیل خوراک، پوشاک، مواد شوینده و بهداشتی، دارو، درمان، نیازهای‌ عمرانی و... صرفاً به همت خیرین ‌گرامی تامین می‌گردد.

همچنین به منظور ترغیب بیشتر صاحبان کار و سرمایه به مشارکت در فعالیت‌های خیرخواهانه تمامی کمک‌های نقدی و غیرنقدی اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب طبق اصلاحیه ضوابط اجرائی موضوع ماده 172 قانون مالیات‌های مستقیم به شماره 98602 مورخ 1401/05/24 معاف از مالیات می‌باشد.​​​​​​​

انتهای پیام
captcha