شهر دوستدار سالمند با مسابقه ملی عکس «ریشه‌ها»
کد خبر: 4115872
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

شهر دوستدار سالمند با مسابقه ملی عکس «ریشه‌ها»

مسابقه ملی عکس «ریشه‌ها» با محوریت توجه به ابعاد گوناگون زندگی سالمندان به همت دبیرخانه شهر دوستدار سالمند اصفهان برگزار می‌شود.

سالمندان ایران

به گزارش ایکنا از اصفهان، دبیرخانه شهر دوستدار سالمند اصفهان با همکاری دفتر تخصصی هنرهای تجسمی وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان مسابقه ملی عکس «ریشه‌ها» را برگزار می‌کند.

این جشنواره با موضوعات سالمندان و دورهمی خانوادگی، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، سالمند و ارتباط بین نسلی، سالمند و ازدواج، سالمند و معنویت، سالمند و زندگی شهری، سالمند و سفر و گردشگری، سالمند و شادی و نشاط، سالمند و فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و سالمند و چالش‌های سلامتی، بیماری و اعتیاد در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس برگزار می‌شود.

جوایز مسابقه ملی ریشه‌ها در بخش تک عکس برای نفرات اول تا سوم و تقدیر هیئت داوران برای دو نفر به ترتیب 80، 60، 40 و 20 میلیون ریال است. در بخش مجموعه عکس نیز جایزه ویژه دوستدار سالمند به مبلغ 100 میلیون ریال و تقدیر هیئت داوران به مبلغ 50 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

همچنین عکاسانی که آثار آنها به نمایشگاه جشنواره راه پیدا کند، در بخش تک عکس، سه میلیون ریال و در بخش مجموعه عکس، 10 میلیون ریال به‌عنوان حق‌التألیف دریافت می‌کنند. مبلغ حق‌التألیف به افراد دریافت‌کننده جایزه تعلق نمی‌گیرد.

مجید کورنگ بهشتی، حسن غفاری و امیرحسین کمالی، اعضای هیئت داوران مسابقه ملی عکس ریشه‌ها را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان تا 15 بهمن‌ماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را به شماره 09331104800 در پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام ارسال کنند. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه اینستاگرام جشنواره به نشانی risheha.fest یا وبسایت www.bevaghteisfahan.com مراجعه کنند و یا با دبیرخانه جشنواره به نشانی اصفهان، چهارراه علامه امینی، کنارگذر اتوبان صیاد شیرازی، دبیرخانه شهر دوستدار سالمند با شماره 03132670289 تماس بگیرند.

گفتنی است،زمان داوری آثار و اعلام نتایج نیز در اسفندماه سال‌جاری خواهد بود.

انتهای پیام
captcha