دانشجویان، محلی برای اعتراض داشته باشند
کد خبر: 4119025
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

دانشجویان، محلی برای اعتراض داشته باشند

رئیس دانشگاه شیراز در نشست «واکاوی اغتشاشات ۱۴۰۱، علل، عوامل و راهکارهای مقابله» با بیان اینکه در شرایط حساس باید خشم و اعتراض دانشجویان را کنترل کنیم،‌ گفت: فضایی برای دانشجویان فراهم شود تا بتوانند اعتراضات خود را بیان کنند.

محمد مؤذنی، رئیس دانشگاه شیراز، نشست واکاوی اغتشاشات 1401به گزارش ایکنا از فارس، محمد مؤذنی، رئیس دانشگاه شیراز امروز، ۱۲ بهمن در مراسم افتتاحیه نشست «واکاوی اغتشاشات ۱۴۰۱، علل، عوامل و راهکارهای مقابله» و نشست سالیانه اساتید درس انقلاب اسلامی دانشگاه‌های سراسر کشور که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به تأثیر برگزاری این نشست گفت: قطعاً برگزاری این نشست‌ها و واکاوی‌ها توشه‌ای ارزشمند همراه با دانش و تجربه همراه است تا نکات کلیدی از این گردهمایی و کلاس درس به دانشجویان ارائه شود.

وی با اشاره به فتنه اخیر که فضای مجازی تأثیر فراوانی در به اوج رساندن آن داشت، افزود: طی مدت اخیر دانشگاه شیراز به‌عنوان دانشگاه جامع و مادر در کشور با بیش از ۶۰۰ رشته و گرایش تحصیلی و تعداد قابل توجهی دانشجو همانند بسیاری از دانشگاه‌های کشور درگیر بحران‌ شد که این اتفاقات درس‌های بزرگی را برای ما به دنبال داشت تا چراغ راه آینده باشد.

مؤذنی با تأکید بر اینکه باید نقاط ضعف خود را بدانیم و در جهت رفع آن‌ها کوشا باشیم، این مسئله را راهکار جلوگیری از اتفاقات تلخ و بروز فتنه در فضای جامعه به خصوص فضای دانشگاه‌ها شد.

رئیس دانشگاه شیراز در پایان تأکید کرد: در شرایط حساس تکلیف و وظیفه مسئولان این است که خشم و اعتراض دانشجویان را کنترل کنیم و فضایی فراهم شود تا دانشجویان به مکانی هدایت شوند که در آن بتوانند اعتراضات خود را بیان کنند.

انتهای پیام
captcha