تجدید بیعت کارکنان جهاددانشگاهی اردبیل با آرمان‌های امام و شهدا
کد خبر: 4119216
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

تجدید بیعت کارکنان جهاددانشگاهی اردبیل با آرمان‌های امام و شهدا

جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل در اولین روز از آغاز دهه مبارک فجر با حضور در مزار شهدای گمنام اردبیل با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای والامقام تجدید بیعت کردند.

مزار شهدای گمنامبه گزارش ایکنا از اردبیل، جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل، ۱۲ بهمن ماه در اولین روز از آغاز دهه مبارک فجر با حضور در مزار شهدای گمنام اردبیل با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای والامقام تجدید بیعت کردند.

در این مراسم که با حضور رئیس و جمعی از معاونان، مدیران و جهادگران جهاددانشگاهی ‌استان اردبیل برگزار شد، شرکت‌کنندگان با اهدای گل، عطرافشانی و قرائت فاتحه و زیارت‌نامه شهدا، از مقام شامخ شهدای انقلاب و رشادت‌های آنان تجلیل کردند و یادشان را گرامی داشتند.

مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر اظهار کرد: شهیدان سندهای افتخار و ارمغان آورنده عزت، آزادی، استقلال در کشور و ملت هستند.

اوچی‌اردبیلی اظهار کرد: خون شهیدان، باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی شد به همین خاطر همه ما مدیون آنان هستیم و باید همان گونه که شهدا برای اهداف کشور تلاش کردند ما نیز باید با بکارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری، آرمان‌های شهدای گرانقدر و با وحدت و مدیریت جهادی برای تحقق اهداف و سرافرازی کشور تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه حضور بر مزار شهدا و قدردانی از فداکاری آنان محدود به زمان خاصی نیست، اظهار داشت: تجدید بیعت با شهدا ضمن آرامش بخشی به فرد موجب یادآوری از جان گذشتگی‌های آنان و بستن عهدی دوباره با آنان برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی که جوانان کشور جان‌شان را برای بقای آن فدا کردند، می‌شود.

اوچی‌اردبیلی، اقتدار، عزت و امنیت کشور را مدیون فداکاری‌های شهدا و ايثارگران دانست و خاطر نشان کرد: حضور اقشار مختلف مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آرمان های آن نقش بسزایی داشته است به همین خاطر مسئولان باید تمام تلاش خود را برای تامین رفاه و امنیت جامعه به کار گیرند.

وی با بیان اینکه ما به عنوان ادامه دهنده راه شهدا باید در راه سربلندی و تحقق اهداف و آرمان های انقلاب گام برداریم تصریح کرد: ایران اسلامی هم اکنون به برکت انقلاب اسلامی، با افتخار پله های ترقی را طی می کند و یکی از کشورهای امن منطقه و جهان است.

انتهای پیام
captcha